środa, 6 listopada 2013

Mel B

Ciąg dalszy ćwiczeń z Mel B.jest taka motywująca i tak mi poprawia humor!!:)
ja już widzę efekty haha.mój brzuch prezentuje się o wiele wiele lepiej:)co chwilę na  niego patrzę i patrzę haha
jutro zgrzeszę i odpuszczę sobie dietę bo idę na pyszne naleśniki.w moim mieście są najlepsze naleśniki jakie w życiu jadłam.jestem od nich uzależniona:)są takie niezdrowe ale takie pyszne z sosem i szpinakiem.idę na nie z moim chłopakiem więc tym bardziej to będzie miła odskocznia od diety:)
w weekend może uda mi się wyskoczyć do Krakowa i doładować się pozytywną energią

poprawiłam mój plan treningowy i uzupełniam moją listę małych rzeczy:)staram się być lepiej zorganizowana.zmieniam też tryb życia haha zamiast siedzieć po nocach staram się wcześniej zasypiać i przede wszystkim nie śpię już w dzień.to chyba było najgorsze co mogłam robić spałam w dzień i rozwalałam sobie w ten sposób całe funkcjonowanie:)jestem strasznym śpiochem mogę spać i spać.ale  teraz ćwiczę regularnie lepiej się odżywiam biorę witaminki i dzięki temu mam siłę i energię na cały dzień

Mel B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


znacie Annę Nystrom?:)









motywuje!:)

4 komentarze:

  1. podobno spanie w dzień nie jest takie złe :D sama lubię się przespać z godzinkę, jak jestem zmęczona- później od razu lepiej mi się działa : )

    a Anna Nystrom wygląda niesamowicie! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam że zalecane jest góra pół godziny spania w dzień:)tylko wiesz jeżeli ja się położę "na godzinkę" to wstaję po 3 i już dzień rozwalony:)jak na razie od kilku dni udaję mi się nie spać w dzień i jakoś lepiej zorganizowana jestem:)

      Usuń
  2. Szczerze, to nie mam w zwyczaju oglądania fit inspiracji. ;)
    Codziennie stykam się z blogami i to one mnie motywują. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie dzięki przeglądaniu blogów ją znalazłam.bo blogi lubię bardzo przeglądać instagram kogoś mniej.ale ta dziewcyzna mnie zachwyciła tym podnoszeniem ciężarów:)widać że dużo ćwiczy i mnie inspiruje:)

      Usuń