wtorek, 5 listopada 2013

Mel B

Uwielbiam Mel B!!ta pozytywna energia bijąca od niej.to zmęczenie po treningu!!
ale się dobrze czuję.mój brzuch będzie jutro biedny ale jestem z siebie taka zadowolona.nie lubię ćwiczyć brzucha ale z Mel B to sama przyjemność.jestem z siebie dumna:)
oprócz Mel B zrobiłam dzisiaj jeszcze przysiady wyskoki i ćwiczenia ramion, chwila biegu boxerskiego i mam dość na dzisiaj:)ale zasnę szczęśliwa i rano obudzę się jeszcze szczęśliwsza:)
dzisiaj zrobiłam trochę lżejszy trening ponieważ po wczorajszych trzech treningach moje ręce były bardzo zmęczone.cieszę się że jednak się ruszyłam i na wieczór zrobiłam całkiem dobry trening:)


polecam:):)


4 komentarze:

  1. Ja nie lubię ćwiczeń na boku czy to w brzuchu czy w pośladkach, ale z Mel B to sama przyjemność. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie ja też tego nie lubię ale z nią ćwiczę i już:)jest wspaniała taka motywująca:)

      Usuń