poniedziałek, 4 listopada 2013

3 treningi!

ćwiczyłam dzisiaj już dwa razy.mam świetny humor.ćwiczenia zawsze mi pomagają na zły humor.może wieczorem zrobię trzeci trening?:)
nie byłam na rowerze bo zerwał się taki wiatr że się bałam.dzisiaj miałam trasę na zalew więc tam chyba by mnie wywiało haha.szkoda bo zanim napisałam że wybieram się na rower pogoda była świetna i teraz gdy pisze też już ustał ten wiatr ale jest już ciemno i zimno.może uda mi się jeszcze w tym tygodniu wybrać na rower.w planach mam basen ale jeszcze nie wiem kiedy na niego pójdę:)
teraz czas an relax i wodę z cytryną i miętą.jest najlepsza!
ostatnio polubiłam ćwiczenia z kimś:)jakoś tak raźniej gdy widzę że trener na filmiku w Internecie naprawdę ćwiczy i się poci:)i to że ktoś ćwiczy razem ze mną daje mi motywację do porządnego wykonania całego treningu
chciałabym się zapisać na jakąś Zumbę albo coś żeby poćwiczyć z ludźmi.ale na razie mnie nie stać haha(tzn.szkoda mi kasy:):))
miłego mam nadzieję aktywnego dla wszystkich wieczoru:)





staram się nie garbić ale bardzo się zapominam.dzisiaj po tych dwóch treningach jakoś bardziej się pilnuję i mam mocniejsze mięśnie pleców.muszę się pilnować!!:):)

2 komentarze:

  1. Garbienie to okropny nawyk. Ale dasz radę. ;)
    Treningi dają szczęście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem że okropny.muszę się pilnować:)treningi lekarstwo na wszystko:)

      Usuń