poniedziałek, 4 listopada 2013

słońceee

słońceee - coś czego mi dzisiaj bardzo potrzeba:)właśnie jestem po ćwiczeniach na ramiona:)zaraz idę na rower i potem poćwiczę w domu.chciałabym jeszcze pobiegać ale zobaczę czy dzisiaj dam radę:)jutro idę na długi spacer z moim (prawie) psem (pracuję jako wyprowadzacz psów ale ostatnio z pracą było średnio:)) wybiegam go i siebie haha.nie ma nic lepszego niż spacer z psem po parku.oby tylko była ładna pogoda.mam w planach 2 spacery więc jutro się porządnie zmęczę:)
właśnie umyłam włosy szamponem dla dzieci i są dziwne takie suche i twarde.to chyba nie był dobry pomysł:)
ograniczam słodycze i dużo pije.po rowerze zjem sałatkę z jajkiem serem żółtym szynką i wszystkimi warzywami jakie mam w domu.wieczorem zrobię sobie sałatkę owocową bo mam w domu zapas owoców:)
miłego dnia!!!!!!:)
i jutro idę z moim TŻ na Grawitację.już nie mogę się doczekać.to zdecydowanie będzie przyjemny dzień:*:*


spokój i cisza:):)

4 komentarze:

  1. sama z chęcią powyprowadzałabym pieska, a jeszcze lepiej - pobiegałabym z nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)ja strasznie chciałabym mieć swojego psa:)tak z Tobą by sobie pobiegał:)

      Usuń
    2. Oj ja z moim też bym z chęcią się wyszalała, ale niestety - ja jestem na studiach, a on w rodzinnym domku z rodzicami! :(

      Usuń
    3. nadrabiasz za to w weekendy:)zazdroszczę Ci strasznie psa:)

      Usuń