piątek, 13 września 2013

kosmetyczka

cześć
chcę Wam pokazać moje ulubione tanie maskary:)
pierwsza to polecona mi przez koleżankę Sensique XXL Volume

+ jest delikatna, idealna na co dzień, nie skleja rzęs i daje bardzo naturalny efekt, ładnie podkreśla spojrzenie:)
- efekt może być dla niektórych zbyt słaby

druga to Lovely Curling Pump Up



kupiłam ją po przeczytaniu wielu dobrych opinii na jej temat na Wizażu
+ daje o wiele mocniejszy efekt niż Sensique:)jest tania a dobra, naprawdę ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy porównać ją spokojnie można do droższych tuszów do rzęs.ma bardzo fajną szczoteczkę:)
- może sklejać rzęsy

oba tusze do rzęs polecam są tanie więc nawet jeżeli nie będziecie zadowolone z efektów to wiele nie stracicie a możecie wiele zyskać więc warto je przetestować:)
nie podrażniają oczu, nie kruszą się, choć trwalsza jest według mnie maskara z Sensique i to jej nigdy nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce:)
a Wy jakie maskary lubicie?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz