środa, 9 października 2013

poranny trening zaliczony
teraz siedzę nad magisterką i właściwie tylko siedzę bo zamiast dopisać coś nowego to przeglądam w Internecie blogi plotki i pogodę haha
później idę na rower bo jest taka ładna pogoda i trzeba wykorzystać słońce:) i basen i wieczorem zrobię jeszcze jeden trening
chyba mnie łapie przeziębienie jakieś ale poćwiczyłam i od razu lepiej się poczułam i dostałam zastrzyk energii i humor mi się poprawiłam a bardzo tego potrzebowałam:)
miłego dnia!



pyszności:):)

6 komentarzy:

  1. Walcz z przeziębieniem! Nie daj się. Ja dziś jestem strasznie zmęczona, zbyt wcześnie musiałam wstać. Ogólnie nie sypiam ostatnio nawet 8 godzin, muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczę walczę!:)ale już dzisiaj cały dzień się wygrzewałam i nafaszerowałam lekami i już jest o wiele lepiej.dziękuję:):)ja też jestem nieprzytomna jeżeli nie śpię przynajmniej 8 godzin.a drzemki popołudniu?ja je uwielbiam zawsze przywracają mi energię:)

      Usuń
  2. Uciekaj od przeziębienia! :) A te słoiczki są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygrzałam się dzisiaj i już lepiej się czuję.dziękuję:):)

      Usuń
  3. oj też powinnam zacząć siedzieć nad magisterką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi to idzie.licencjat był jakiś przyjemniejszy i łatwiej mi było przysiąść do niego.moja magisterka to na razie 7 stron:):)

      Usuń