niedziela, 6 października 2013

jaki piękny dzień!!słońce i tak ciepło jest.ja byłam w samym swetrze na rowerze
cały dzień spędziłam na wycieczce rowerowej
jednak zalew jest cudowny.tak wycisza i relaxuje samo bycie w takim miejscu:)
za chwilę idę na basen.muszę gdzieś włosy umyć haha.przepłynę około 32 długości bo tyle lubię najbardziej i potem wymoczę się w jacuzzi
najbardziej mnie dzisiaj rozśmieszył mały kotek nad zalewem.taki ładny i mięciutki był.chyba z godzinę z nim tam siedziałam.dziwne że się mnie nie bał.cały czas chciał żebym go głaskała aż się zmęczyłam haha.taki pieszczoch mały:)
miłej niedzieli:)










zdjęcia z mojej dzisiejszej oazy ciszy i spokoju:)
uwielbiam!

2 komentarze:

  1. Cudowna ta oaza :)) Aż chce się tam być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyciszyłam się tam dzisiaj kompletnie.niech taka pogoda jak dzisiaj zostanie na dłużej:)

      Usuń