niedziela, 13 października 2013

cześć!:)
tak dobrze się czuję:)bo mam Ciebie:*:*
rano była taka piękna pogoda ale niestety teraz się popsuła.właściwie to pogoda popsuła się kiedy byłam w połowie wycieczki rowerowej:)
rano byłam potruchtać:)załapałam się wtedy jeszcze na piękne słoneczko więc bardziej mi się chciało.kupi łam sobie tzw. nerkę:)czyli taka saszetkę na biodra i świetnie mi się z nią biega.bo się nie rusza nie podskakuje ani nic a mogę tam dać chusteczki klucz telefon i mp3:)
chyba dzisiaj pójdę na basen ale na razie jeszcze mi się nie chce:)
już rano zrobiłam trening więc dzisiaj dużo się ruszałam i wykonałam normę:)
wczoraj wieczorem zrobiłam świetny trening.jestem z siebie taka zadowolona.wyczerpał mnie i poprawił mi humor i aż dzisiaj rano lepiej mi się wstało:)
może jeszcze się jednak zbiorę na ten basen
miłego dnia wszystkim!!














zdjęcia z dzisiaj trochę takie średnie bo słaba jakość i bez słońca ale i tak się wyciszyłam w mojej miejscówie więc ją Wam prezentuję:)

7 komentarzy:

  1. Basen jest świetny! Gdybym tylko mogła na pływalnie mogłabym chodzić codziennie. Nigdy nie mam dość. Póki co w planie mam dwa razy w tygodniu basen. Szkoda, że nie więcej, no, ale cóż. :D
    Pogoda dziś zmienna. Było pochmurno, a wieczorem miałam burzę z deszczem, w zasadzie niedawno. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. burza?ja się strasznie boję burzy.dobrze że u mnie nie było:)też lubię chodzić na basen ale ostatnio chyba byłam tam za często i muszę zrobić mała przerwę:)teraz stawiam na bieganie i rower no i wiadomo treningi w domu:)
    trzymam kciuki za to żeby udało Ci się zrealizować Twój plan!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieta zmienną jest wiadomo:)idę dzisiaj jednak na basen:)wyszło słońce jest ciepło i jakoś mi się jednak zachciało:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie cały dzień wczoraj świeciło słoneczko, natomiast dzisiaj już pochmurno.. Piękne te Twoje okolice! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)no to zazdroszczę wczorajszego słońca:)ale za to ja miałam dzisiaj cały dzień słońce i było cieplutko:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję!miejsce na żywo jeszcze piękniejsze jest:)

      Usuń