czwartek, 7 listopada 2013

deska!:)i już niedługoooooooo Święta!!!!!!:):)

kto jeździ na desce/nartach?jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)mam najlepszego nauczyciela i najwytrwalszego haha:*:*
moje początki z deską były ciężkie ale dałam radę i powoli powoli uczyłam się.ciekawa jestem jak będzie po roku przerwy ile zostało z moich umiejętności i jak codzienne wpłyną na moją jazdę:)mam nadzieję że wszystkiego nie zapomniałam i że dzięki treningom w tym roku będzie już nawet lepiej:)
już nie mogę się doczekać ferii.ale jeszcze przed feriami Święta!!uwielbiam Święta.jest wtedy taka cudowna miła atmosfera.i ludzie stają się lepsi:)wystawy świąteczne bardzo poprawiają mi humor i sprawiają że chcę już teraz Święta!!wybieranie prezentów pierniczki i to wszystko związane ze Świętami.rozmarzyłam się:):)
wiem że trochę się pośpieszyłam ale dzisiaj widziałam reklamę z Lidla i tak jakoś pomyślałam o Świętach i o desce:)





podoba mi się ta bielizna termiczna z pierwszego zdjęcia.ładne kolory.nawet jeżeli nie na deskę to jeżeli będzie porządna to kupię ten komplet po prostu na zimę bo jestem strasznycm zmarzluchem i czasami gdy wstaję na pociąg o 6 rano to na dworze jest hardcore:):)ciekawe jak z jej jakością i czy faktycznie za takie pieniądze może spełniać swoją rolę.muszę się przejść do Lidla:)

a Wy już myślicie o Świętach?:):)

2 komentarze:

  1. Ojej. Ja od października marzę o świętach, już za nimi tęsknie.
    Z tą bielizną termiczną mnie zaciekawiłaś. ;) Też się przejdę. ;)
    Na nartach jeżdżę, niestety, jeździłam tylko na małym stoku, więc trzeba się w góry wybrać kiedyś. :D No i na desce uczyłam się w zeszłym sezonie i dobrze mi szło, chyba. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mało Nam do Świąt zostało:):)
      deska jest fajna!:):)

      Usuń