poniedziałek, 30 grudnia 2013

trening trening trening!

ćwiczę i ćwiczę do tego Sylwestra haha
nagrodą za wysiłek jest mega dobry humor!:)dawno się tak dobrze nie czułam.dzisiaj mam naprawdę świetny dzień
wieczorem jeszcze raz ćwiczę i kończę przygotowywać się do Sylwestra (domowa kosmetyczka trwa haha)
w tym roku spędzam ten wyjątkowy wieczór na spokojnie z Ukochanym:*:*
jutro w końcu wybieram się na Hobbita!już nie mogę się doczekać!!

już kupiłam rzeczy na drinki haha jutro jeszcze tylko muszę zrobić zapasy żywności i jestem gotowa:):)

strasznie boję się petard i huku więc na Rynek na pewno nie pójdę:):)co roku o 12 przeżywam koszmar ale daję radę:):)



Szczęśliwego Nowego Roku!!:)
oby Nowy Rok był jeszcze lepszy niż poprzedni
życzę wszystkim udanej zabawy!:)
zrealizowania wszystkich celów
oraz spełnienia najskrytszych marzeń!:)



haha prawda!!




8 komentarzy:

  1. wyczuwam pozytywne endorfiny ♥
    ja też się zawsze panicznie boję huku petard...
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaaaaaaaaaak:):)jestem naładowana pozytywnie i zaraz idę znowu ćwiczyć:):)
      jakoś damy radę tylko mój chłopak jest biedny bo musi przy mnie siedzieć haha
      dziękuję i nawzajem:)

      Usuń
  2. Oj mi brakuje ruchu. :( Ale cieszę się, że Ty po wysiłku fizycznym jesteś szczęśliwa!
    Szczęśliwego Nowego Roku, Kasieńko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadrobisz to szybko kochana!:)
      najszczęśliwsza!:)haha
      nawzajem wszystkiego dobrego w nowym roku!:*

      Usuń