sobota, 21 września 2013

:*:*
dzisiaj miałam bardzo udany dzień
byłam w kinie z moim TŻ:)
zdrowe odżywianie dzisiaj nie istniało haha McDonald popcorn coca cola:)
ale czasami można:)
kupiłam sobie 2 sportowe staniki i buty z których jestem mega zadowolona z Decathlonu
ogólnie miły dzień bo z Tobą:*
w Go Sporcie i Decathlonie jest tyle fajnych rzeczy - ubrań, przyrządów do ćwiczeń i innych pierdółek:)
podobały mi się bardzo getry do ćwiczeń i bluzy.chyba sobie je kupię:)
zrobiłam dzisiaj już jeden trening ale nowe rzeczy motywują mnie bardzo do ćwiczeń więc później zrobię jeszcze jeden trening
zastanawiałam się and kupnem cięższych ( 1kg) hantelków bo moje mają po 0.5kg ale na razie ćwiczę z moimi ulubionymi różowymi hantelkami jednak:)

lubię takie uspokajające obrazki (co zresztą można zauważyć gdy przegląda się mojego bloga:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz