sobota, 21 września 2013

kosmetyczka

kosmetyczka
cześć:)
dzisiaj chcę Wam pokazać krem - najlepszy krem jaki kiedykolwiek miałam do twarzy - Garnier Hydra Adapt do cery normalnej i suchej- łagodzący lekki krem- 24h nawilżenia
ja mam ten niebieski!!




jest idealny cudowny najlepszy!!
ma świetną konsystencję szybko się wchłania ładnie pachnie jest lekki ale dobrze nawilża same plusy
naprawdę nie widzę minusów.kupiłam go już 3 raz i stosuję od początku wakacji.jest tani często w promocji(ja wszystkie 3 kremy kupiłam w cenie promocyjnej:))
innych kremów z tej serii nie próbowałam zawsze się zastanawiam czy wziąć tym razem różowy lub któryś ale i tak zawsze sięgam po ten niebieski bo to naprawdę mój ideał(też odkąd w tv leci miłość na bogato boicie się używać zwrotu naprawdę?haha)
nie jednak mam jeden minus - opakowanie gdy krem jest nowy jest bardzo wygodne, ponieważ wyciskamy dokładnie tyle kremu ile chcemy, nie za dużo nie za mało ale gdy krem się już kończy wtedy jest problem i trzeba przecinać opakowanie żeby go do końca zużyć i wiadomo w takim przeciętym opakowaniu krem nam zasycha.
serdecznie Wam dziewczyny polecam ten krem, gdyż tak jak obiecuje producent jest lekki i świetnie nawilża
jego zapach będzie mi się chyba już zawsze kojarzyć z latem i wakacjami:)
mam po nim ładną nawilżoną skórę - widać różnicę - skóra jest taka jakby bardziej wypoczęta i promienna:)
miłego wieczoru!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz