poniedziałek, 30 września 2013

trening trening trening!
ale mi się chce ćwiczyć
bo mam dla kogo:*:*
dzisiaj zrobiłam rano trening(mój własny:)) później byłam na basenie(32 długości)w planach mam jeszcze rower i wieczorem połączenie mojego treningu z Ewą Chodakowską
wczoraj wieczorem ćwiczyłam godzinę i tak się zmęczyłam ale byłam z siebie taka dumna jakoś dobrze mi się ćwiczyło więc przeciągałam mój trening jeszcze wcześniej ćwiczyłam rano byłam na rowerze i na długim spacerze
od środy zaczynam zajęcia i wracam do biegania.jestem taka podekscytowana:):)
moooże kupię sobie karnet na siłownie zumbę i jogę ale jest drogi więc jeszcze to rozważam:)

uwielbiam moje nowe buty z Decathlonu.chodzę tylko w nich bo są takie wygodne!:)
w środę kupuję książkę "Bez ograniczeń" już nie mogę się doczekać tego żeby ją przeczytać
dzisiaj Dzień Chłopaka pamiętałyście?!:)wieczorem zjem coś niezdrowego z moim TŻ:):)haha
bo jak na razie to bardzo dobrze mi idzie zdrowe odżywianie się tylko w Shape był przepis na pizzę niby jakiś dietetyczny ale zawsze to pizza ale i tak ją chcę zrobić bo zapowiada się smakowicie!:)

miłego aktywnego dnia wszystkim życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz