poniedziałek, 30 września 2013

kosmetyczka

kosmetyczka
pielęgnacja ust:)
dzisiaj opiszę Wam produkty których używam do pielęgnacji moich spierzchniętych warg:)niektórych używam od lat inne to nowe wspaniałe nabytki!:)


1. maść z witaminą A
mój najnowszy i najlepszy nabytek.kosztowała 3 złote i jest świetna.na moje pękające wargi idealna
można ją stosować również na przesuszone dłonie i stopy:)
jest genialna i tania warto w nią zainwestować bo naprawdę pomaga.szczególnie przyda się nam zimą!:)
stosuję ją kilka razy dziennie

2. pomadka Bebe
jestem jej wierna od lat.zawsze w mojej torebce mała a taka pomocna.dla mnie jest to najlepsza z pomadek.inne zamiast pomagać dodatkowo wysuszały ta świetnie zmiękcza i nawilża i pomaga na spierzchnięte wargi:)
ja uwielbiam tą różaną
cena około 5zł


3. Tisane (wszystkim znane!!)
ideał.musi być w mojej kosmetyczce.lubię ten zapach:) prawie najdroższy z przedstawionych produktów około 11 zł ale wart swojej ceny!:)


4. NIVEA lip butter raspberry rose
najdroższy i nie jest najlepszy z podanych przeze mnie balsamów do ust
ładnie pachnie, usta po jego nałożeniu wyglądają bardzo ładnie całkiem dobrze nawilża ale skoro mamy tańsze i lepiej działające balsamy ochronne to po co przepłacać?:)
jego największym plusem jest śliczne opakowanie:)




najlepsza obecnie dla mnie jest jednak najtańsza maść z witaminą A.dorównuje w działaniu innym produktom do pielęgnacji spierzchniętych warg więc po co przepłacać?:)
a Wy jakich produktów używacie?szczególnie zimą?

2 komentarze: