środa, 2 października 2013

bardzo dobry dzień:)ćwiczyłam biegałam całkiem zdrowo jadłam:)i szłam dzisiaj rano na uczelnię szybkim tempem godzinę
jeszcze chcę zrobić dzisiaj wieczorem trening
moja łazienka wygląda już coraz ładniej ale ten remont ciągnie się i ciągnie
dzisiaj kupiłam sobie dzisiaj gorzką czekoladę żeby było zdrowo i wygrałam kolejną haha ale super
kupiłam sobie dzisiaj książkę "Bez ograniczeń" i zaraz zaczynam ją czytać
kupiłam też fajne getry w H&Mie i weszłam w S haha
nie wyspałam się wiadomo powrót do życia studenckiego haha

M:*:*



7 komentarzy:

  1. też muszę zaopatrzyć się w gorzką czekoladę : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet dobra jest i najlepsza gdy mamy ochotę na coś:)ja miałam ochotę na pączka ale kupiłam gorzką czekoladę:)i nie daje rady dużo jej zjesc.same plusy haha:)

      Usuń
  2. Co do kolan: reumatoidalne zapalenie stawów :P
    gratuluje rozmiaru getrów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz życzę Ci dużo zdrowia Kochana!:*i dbaj o siebie

      Usuń
    2. getry tak mnie ucieszyły że musiałam się tym pochwalic haha

      Usuń
  3. Czyli same pozytywne rzeczy, fajnie fajnie oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń