środa, 18 września 2013

wiem, że powinno się skupiać na pozytywach, ale może jeżeli wypiszę moje błędy jedzeniowe i będę wiedziała, że każdy może je zobaczyć i jak ja na nie będę patrzeć to może ich już nie będę popełniać?:)
no więc:)
1.mój największy błąd i ciężko mi z nim walczyć to nie jedzenie śniadań.wiem, że to głupota ale albo rano mi się nie chce jeść albo nie mam czasu na śniadanie albo mi się nie chce go robić:)też macie tak,że o wiele bardziej chce się Wam jeśc wieczorem niż rano?ja tak mam często wieczorem mam straszną ochotę na coś niezdrowego a rano już nie haha
2.niezdrowe jedzenie!!dlaczego jest takie pyszne?ciężko, bardzo ciężko mi z niego zrezygnować.najgorsze jest to, że mi ono smakuje ale też szybko się je przyrządza i dlatego często jakaś mrożona pizza wygrywa ze zdrowym obiadem
3.nie wypijam wystarczającej ilości wody.staram się naprawdę!ale bardzo często piję za mało
4.podjadam między posiłkami i to najczęściej jakieś słodycze.wiem,że najlepiej jeść 5 zdrowych nie za małych nie za dużych posiłków dziennie o regularnych porach.powtórzę się i po raz kolejny napiszę, że staram się tak robić haha
chyba koniec moich przewinień:)naprawdę się staram i naprawdę zależy mi na tym aby zdrowo się odżywiać i po prostu dbać o swój organizm ale jestem z natury strasznym leniem i nie mam silnej woli i bardzo często u mnie to co niezdrowe, szybkie i smaczne wygrywa z pożywnym posiłkiem.wiem, że to źle i liczę na to, że za każdym razem gdy zobaczę ten post to 2 razy się zastanowię czy naprawdę warto truć się mrożoną pizzą!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz