czwartek, 31 października 2013

dzisiaj byłam na rowerze.ale mi tego brakowało:)było zimno ale ciepło się ubrałam i słońce zmotywowało mnie do przejażdżki
ćwiczę i jem zdrowo (sałatki warzywne sałatki owocowe i kurczak grillowany:))ale dobrze by było jeszcze więcej ćwiczyć.bo trochę odpuściłam teraz gdy mam zajęcia i jeszcze byłam chora i jeszcze mam na głowie mnóstwo innych spraw.może od soboty lepiej mi pójdzie i będę ćwiczyć więcej z moim Trenerem haha:*:*
może w końcu wybiorę się na basen ale jest tak zimno że boję się że znowu się rozchoruję.na pewno muszę poprawić domowe treningi:)
jutro idę na długi spacer do lasu:):)



4 komentarze:

  1. Ja się muszę nauczyć regularności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli się ciepło ubierzesz i założysz czapkę na glowę, to po basenie nic Ci nie powinno być : )) ja od listopada zaczynam basen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mną nigdy nic nie wiadomo:)ale tęsknię za basenem i chyba niedługo się wybiorę popływać wreszcie:)

      Usuń