sobota, 2 listopada 2013

podsumowanie

chyba napiszę to co większość osób w swoich podsumowaniach października.było słabo haha:)ale tak szczerze jakoś najgorzej  nie było.nawet jestem zadowolona.ale jednak w wakacje byłam w mega formie!!w porównaniu do wakacji to bardzo słabo.trochę pogorszyła mi się forma bo mniej ćwiczyłam i ogólnie mniej się ruszałam no i oczywiście gorzej jadłam.ale nie jest źle
okropne o jest że przez 3 dni jem mega zdrowo i potem 3 dni mega niezdrowo.ciągle taka huśtawka.podobnie jest z treningami że tydzień ostro ćwiczę później sobie tydzień odpuszczam i tak w kółko.muszę zrobić lepsze plany treningowe!!
dobrze że przynajmniej dużo się ruszam bo wszędzie chodzę an nogach i lubię spacery więc naprawdę dużo chodzę no i nie mam swojego auta bo nie mam prawka więc nawet jeżeli mi się nie chce to i tak muszę dużo chodzić haha
mobilizuję się i za chwilę robię trening!!i zdrowo jem
miłego weekendu!:)




uwielbiam być z Tobą!:*:*:)

4 komentarze:

  1. spróbuj sobie dobry plan ułożyć i trzymać się go : )

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuję bo ten który ostatnio miałam nie był dopracowany:)teraz do tego przysiadę i wszystko rozplanuję i powinno być lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój październik też był dość słaby, ale listopad zapowiada się dobrze! Trzymaj kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń