piątek, 18 października 2013

jestem chora i nie mogę ćwiczyć ale już tak źle się czuję że już nawet się nie przejmuje tym że nie wykonam treningu:)wyzdrowieje i z nową energią nadrobię zaległości.tylko kiedy ja wyzdrowieję?liczę na to że już rano poczuję się lepiej.biorę leki wygrzewam się i robię co mogę aby gardło mnie przestało boleć.nudzę się w domu strasznie nikt nie chce ze mną przebywać żeby się nie zarazić.ale z drugiej strony ja nawet nie mam siły an odwiedziny.z rodziną komunikuję się za pomocą kartki haha
z racji tego że nie mogę ćwiczyć wrzucam dzisiaj kilka inspiracji aby naładować się pozytywną energią i po chorobie mieć zapał do treningów:)
pozdrawiam wszystkich chorych i zdrowych i zdrowym radzę aby ćwiczyli póki są zdrowi i n ie szukali teraz wymówek bo gdy zachorują to nawet pomimo największych chęci nie wykonają dobrego treningu:)


























4 komentarze: