sobota, 19 października 2013

cześć:)
ćwiczyłam boxowanie o 5 rano haha
nie mogłam spać i źle się czułam więc jakoś zebrałam się do treningu i stwierdziłam że jeżeli się poruszam to poczuję się lepiej.ale to chyba leki którymi się faszeruję dały mi siłę haha.byłam taka wykończona ale jednak zebrałam się w sobie.trochę dziwne.ale jestem zadowolona
boxowanie jest świetne.podstaw uczy mnie mój chłopak i naprawdę się przy tym męczę i ćwiczę całe ciało i jeszcze rozładowuje stres i nabieram pewności siebie
jeżeli jeszcze nie próbowałyście tego rodzaju treningu to polecam bo to naprawdę dobry trening i świetna zabawa:)i przyda mi się to do samoobrony
nie umiem nazwać ciosów które robię ale robię na 4 lewa ręka prawa ręka lewa kolano
po pierwszym treningu boxowania miałam zakwasy:)
najlepsze są pochwały od mojego doświadczonego chłopaka że naprawdę dobrze sobie radzę.to mi daje siłę do dalszej nauki
no i fajnie się wygląda z rękawicami:)
pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. koniecznie!box naprawdę daje fajne efekty i angażuje całe ciało i nie jest nudny:)

      Usuń
  2. Kurcze, musi być fajnie :) Boks ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że sama kiedyś zrobiłam sobie podobny trening - fajna sprawa! i jak męczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja uwielbiam taki trening szybki i męczący!:)

      Usuń