wtorek, 22 października 2013

zaraz znowu idę ćwiczyć.box!:)mój chłopak uczy mnie nowych rzeczy.faaajne to jest i nieźle męczy:)i ładnie rzeźbi:)
jeszcze trochę jestem chora więc na razie robię tylko lekkie treningi.i tak mi dają wycisk bo taka osłabiona jestem!:)
ale piękna pogoda na dworze.słońce i tak ciepło.niech cała jesień taka będzie!:)
mam nadzieję że już będę się całkowicie dobrze czuć i już powrócę do normalnego trybu życia i do treningów
moja łazienka jest już gotowa.jest piękna taka jasna i wszystko nowe:)
codziennie od niedzieli zapisuje sobie wieczorem jedną najlepszą rzecz jaka mi się w danym dniu przydarzyła:)i tak spróbuję przez miesiąc.fajna sprawa:)
pozdrawiam i zachęcam do boxowania haha!:)


zdjęcie ze strony www.kenzas.se

8 komentarzy:

  1. Kiedyś też trenowałam boks, ale bardzo krótko, od listopada zapisuję się na MMA dla kobiet :)

    Kasiu (moja immienniczko) :) co do szpagatu to trochę wytrwałości, codziennie kilkanaście min rozciągania i myślę, że za jakiś czas nam się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MMA dla kobiet?wow nieźle!czekam z niecierpliwością na opisy treningów!:)
      szpagat mi się marzy ale z wytrwałością u mnie gorzej bo ja już bym chciała umieć go zrobić:D

      Usuń
  2. Tak jak napisałam wyżej kiedyś trenowałam boks (było to ok 10 lat temu) i mimo wyczerpującej rozgrzewki (która trwała ok godz.) to boks jednak angażuje tylko ręce, MMA jest to połączenie wielu sztuk walki m.in. boks, kick-boing itp itd. Jeszcze nie wiem jak będą wyglądały treningi, zachęciła mnie do tego koleżanka, warto spróbować. Mimo, że zaczęłam ćwiczyć w domu to fajnie byłoby porobić coś aktywnie na zajęciach poza domem. Siłownia to koszt ok 150 zł, a MMA kosztuje tylko 50 zł i treningi odbywają się 3x w tyg więc uważam,że warto. Jestem na etapie poszukiwania rękawic bokserskich, mogłabyś coś polecić bo chyba lepiej się znasz ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne warto spróbować.strasznie ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia po treningu pierwszym.już nie mogę się doczekać.może Cię niedługo na zawodach zobaczę:)ja na rękawicach się nie znam ale spytałam chłopaka(on się zna i do od niego wszystkiego się uczę:) i jakoś na czasie napiszę Ci wiadomość jakie rękawice będą najlepsze.pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ja muszę się pozbierać. Przez menstruację odpuściłam prawie wszystko, ale dziś basenik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedna:*mam nadzieję że popływałaś i że już wróciłaś do treningów!:)

      Usuń
  4. widzę, że pozytywnie się nastrajasz : )) też muszę spróbować takich karteczek : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się bo teraz tego potrzebuje.bo mam np gorszy dzień i zobaczę to co napisałam w ciągu kilku dni na kartce jako dobre rzeczy i stwierdzam że jednak nie jest tak źle:)i skupiam się na tych dobrych rzeczach.naprawdę polecam:)

      Usuń