czwartek, 28 listopada 2013

ciekawostki z innych blogów:)iiiiiiiiiiiiiiiiii ćwiczę!:)

wczoraj zrobiłam 90 pompek i 90 przysiadów (3 razy po 30 powtórzeń) sama nie wiem jak mi się to udało i jak moje nogi i ręce to wytrzymały.ale efekty są.wygląd i siła:)po tygodniu takich ćwiczeń.i ćwiczę dalej.wczoraj zrobiłam jeszcze box i trening!dzisiaj powtórka przysiadów i pompek i dodatkowo brzuch z Mel B!:)

dzisiaj zaczęłam również nowe wyzwanie o którym możecie przeczytać tutaj: 
http://zrobcosdlasiebie.blogspot.com/2013/11/brak-czasu-cwiczenia-program-activia.html
już dzisiaj wykonałam swoje ćwiczenie podane na tej stronie na płaski brzuch.dla  mnie to dodatkowa motywacja do zebrania się i poćwiczenia.a jak wiadomo motywacji nigdy dość!:)

jeszcze jedna aplikacja która mnie zainteresowała to ta: 
http://keepdestination.blogspot.com/2013/11/odzywam.html
ciężko mi sypiać regularni i się wysypiać dobrze:)zawsze ciężko mnie obudzić.sądzę że ta strona bardzo mi się przyda:)

idę zrobić jeszcze kilka pompek i przysiadów póki mam energię!:)moje nogi i ręce palą ale ja baaaaaaaaaaaardzo to lubię!:):) i na dokładkę zrobię jeszcze moje ulubione ćwiczenia na ładne ramiona.jutro będę biedna rano ale szczęśliwa i dumna z siebie i jutro zrobię powtórkę dzisiejszej sesji treningowej

http://24hoursofhappy.com
ta strona zaraża mnie pozytywną energią do treningu.mogę cała dobę patrzeć na to haha.świetny pomysł.i strasznie mi się wkręcił ten utwór!:)i ludzie tańczący tam zarażają mnie szczęściem!!:)


witaj motywacjo haha!!:):)





8 komentarzy:

  1. dobrze, że jesteś tak zmotywowana :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się cieszę że wróciła mi motywacja do ćwiczeń.i to wielka haha:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. 90 pompek nono! ja jeszcze tyle nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się.z dnia na dzień jest coraz lepiej.nigdy nie lubiłam pompek jestem z siebie taka dumna haha:):)

      Usuń
  4. Świetnie, że się zmotywowałaś :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)sama do mnie jakoś ta motywacja przyszła i jak na razie mam ciągle motywację i ćwiczę.oby mi już ta motywacja została!:)

      Usuń
  5. Oooo, jak mi miło, że umieściłaś "mnie" na swoim blogu. ;)
    Dziś napisałam troszkę więcej o spaniu, więc zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo spodobało mi się to co znalazłaś:)chętnie zajrzę bo ostatnio śpię okropnie.tu 2 godziny tam 2 godziny i tak składam te drzemki.ale porządnie przespanej nocy nie miałam od kilku dni.beznadziejne to jest.dzisiaj już czekam i nie przysypiam w dzień i chcę pójść normalnie spa:)

      Usuń