sobota, 30 listopada 2013

kosmetyczka - tusz do rzęs Maybelline

tusz do rzęs Maybelline colossal volum  (żółty!!:))- chyba znalazłam swój ideał!!
bardzo szukałam czegoś co odpowiednio wyeksponowałoby moje rzęsy.mam długie ale cienkie rzęsy.ale zależy mi zarówno na efekcie pogrubienia jak i też wydłużenia
ten tusz to rewelacja!!naprawdę działa.rzęsy są mega długie i pogrubione.zwracają na siebie uwagę haha
wypróbowałam wiele tuszy różnych firm i teraz ten to zdecydowanie mój faworyt.miałam z tej samej firmy jeszcze ten fioletowy tusz i niebieski ( nie próbowałam jeszcze tego czerwonego ale z tego co słyszałam to żadna rewelacja:)).ale ta szczoteczka zdecydowanie najbardziej mi pasuje.jest niby z wszystkich najzwyklejsza ale dla mnie okazała się najlepsza.nie skleja rzęs ale bardzo je "wyróżnia" haha wszyscy zwracają uwagę.lubię na randkę albo jakieś wyjście podkreśli oczy więc mi jak najbardziej się przydaje ten tusz do rzęs:)
polecam go na wieczór ale na dzień też się nada:):)



mój ulubieniec:):)

w dzień wolę stosowac trochę "lżejsze" i mniej spektakularne maskary:)
na dzień używam dwóch tuszów jedne  Lovely i drugi Sensique
ale najczęściej wybieram Sensiue ponieważ najładniej i najdelikatniej podkreśla rzęsy.daje najbardziej naturalny efekt.ale zarazem bardzo dobrze działa i moje rzęsy przyciągają spojrzenia haha:):)
o obu tuszach na dzień pisałam tutaj 
http://workan12.blogspot.com/2013/09/kosmetyczka_13.html

moja ulubiona maskara nie jest najtańsza ale na promocji można ją kupić za około 22 zł.ja wtedy się w nią zaopatruję.bo kupiona na promocji jeszcze bardziej mnie cieszy haha (po co przepłaca?:))

dodatkowo do pielęgnacji rzęs używam najtańszej odżywki z Sensique.u mnie się sprawdza:)ale mam zamiar niedługo zakupi po raz pierwszy olejek rycynowy:)



moja odżywka:):)


czego Wy używacie do rzęs?może dzięki Wam odkryję coś jeszcze lepszego.bo uwielbiam mieć podkreślone rzęsy.w ogóle oczy:):)czy któraś z Was stosowała olejek rycynowy?i jeśli tak to go poleca?:)

miłego weekendu!:)

6 komentarzy:

  1. Mam ten sam tylko, że niebieski kolor i powiem tyle, że tusz jest ok, ale szczoteczka w nim jest beznadziejna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też testowałam niebieski i właśnie bardziej mi pasuje tez żółty tusz i jego szczoteczka.niby zwykła a najlepsza!:)

      Usuń
  2. ja mam ten z Maybelline i jestem nawet zadowolona;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo polubiłam się z tuszem z lovely : ) a może spróbuję tej odżywki co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam!:)ja też go lubię bo ładnie wydłuża.ale Sensique daje jednak naturalniejszy efekt więc częściej sięgam po niego:):)

      Usuń