piątek, 15 listopada 2013

ćwiczę ćwiczę ćwiczę!:)

ćwiczę i naprawdę naprawdę naprawdę!!!!!!!!widać efekty.jestem z siebie taka dumna!:)tak dobrze się czuję!!!:):)Mel B jest cudowna!jest zimno więc dla mnie aktywność na dworze całkowicie odpada.ale za to codziennie chodzę na długie spacery:)
za chwilę weekend.mam zamiar go spędzić bardzo aktywnie:)
to niesamowite jak jeden trening rano potrafi dodać energii na cały dzień:)
mój plan treningowy działa i jestem z siebie taka zadowolona kiedy odchaczam kolejny aktywny dzień!:)
staram się jeść zdrowo ale dzisiaj się nie dałam rady bo miałam straszną ochotę i zjadłam pizzę.była pyszna haha.i jeszcze namówiłam mojego chłopaka do niezdrowego jedzenie.ale bardzo Nam smakowało

w weekend być może zbiorę się jednak na basen.bo chyba zabiorę się samochodem więc po wyjściu z basenu  nie będę musiała marznąć zanim dojdę do domu.na basen nie chodzę też dlatego że teraz już po 16 robi się ciemno i sama się boję tam iść a na razie nikt nie chce ze mną chodzić haha
bierzecie jakieś witaminy?ja jestem wierna moim witaminom AZ z HiTeca.czuję ich działanie więc na razie nie sięgam po nic mocniejszego





od dłuższego czasu nie jem w nocy co przy moim trybie życia jest wielkim sukcesem.zawsze najbardziej chciało mi się jeść w nocy więc jest to duże osiągnięcie.za to rano zjadam porządne śniadanie(czyli robię tak jak powinno być!:))

4 komentarze:

  1. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, więc trzeba je jadać codziennie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedzieć trudniej zrobić kiedy ma się rano na ogarnięcie 30 minut:)dlatego biorę sałatki do pociągu:)i ostatnio udaje mi się jednak zjeść śniadanie nie od razu obiad jako pierwszy posiłek haha:)

      Usuń
  2. jedzenie w nocy to nic złego, byle nie jeść 2-3 godziny przed snem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to coś złego bo w ruch idzie wszystko co mam w domu haha:)najlepiej słodycze:)i lepiej się czuję kiedy nie najem się na noc i rano zjem porządne śnaidanie:)

      Usuń