środa, 13 listopada 2013

ćwiczymy!!

tydzień ćwiczeń z Mel b za mną!!ona jest niesamowita.ja czuję się niesamowicie.mam taką energię i chęć do wszystkiego!:)już po tygodniu widać efekty ćwiczeń.jestem zachwycona.dokładam do Mel B jeszcze inne ćwiczenia ale moja lepsza figura to głównie jej zasługa.Mel b strasznie motywuje mnie do ćwiczeń.z nią chce się zacząć trening i zmęczyć i dać z siebie wszystko!i mój chłopak jest zachwycony moją pupą haha.to chyba najlepsza motywacja do dalszego dbania o siebie
dzisiaj chciałam jeszcze raz podkreślić że nie ćwiczę po to żeby schudnąć tylko po to żeby się lepiej czuć.wiem że mam dobrze bo jedyne na czym mi zależy to wyrzeźbienie figury.ale naprawdę w ćwiczeniu najlepsze jest to uczucie po treningu!!
a Wy po co ćwiczycie?mam nadzieję że wszystkie po to aby się po prostu dobrze czuć!!
często słyszę że ktoś kot ćwiczył nagle przestaje bo już zdobył figurę która mu się podoba albo że o kimś kto ćwiczy mówi się że wcale tego nie widać.no i co z tego?czy nie najważniejsze jest to że ćwiczymy i napełniamy się dobrymi emocjami i endorfinami?ja uważam że najważniejszym efektem treningu jest to że po prostu nas uszczęśliwia:)
pamiętajcie dziewczyny że każda ćwiczy tylko dla siebie gdy Wam się nie chce dzisiaj zrobić treningu, pomyślcie o tym cudownym uczuciu po poruszaniu się.trening to najlepsze lekarstwo an wszystko.zawsze poprawia humor i dodaje energii!!
ja ćwiczę właśnie dla tego wspaniałego uczucia po treningu i tego że po każdym wysiłku mogę być z siebie naprawdę dumna:)
musiałam to napisać bo mi jakoś to ciążyło:)

dzisiaj rano już ćwiczyłam ale mam tak dobry humor że wieczorem zrobię jeszcze jeden trening.teraz czas na zdrowy obiad:)(kurczak z piekarnika ryż sałata marchewka)i deser(kiwi pomarańcz banan lody bakaliowe Nutella masło orzechowe i rurka haha)idę się ubrać bo zaraz przychodzi mój TŻ:*:*

pozdrawiam:)miłego aktywnego dnia:)


6 komentarzy:

  1. zaczynałam ćwiczyć z myślą o lepszej figurze - teraz robię to dla czystej przyjemności (i oczywiście lepszych wyników) : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak właśnie jest najlepiej:)ja też chcę wzmocnić ciało ale najważniejsza jest dla nie ta satysfakcja po treningu:)

      Usuń
  2. Ja też ćwiczyłam kiedyś z Mel B - ona jest świetna :) I oczywiście gratuluję efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ćwiczę dla siebie, dla lepszego samopoczucia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze:)nie ma nic lepszego niż to że mogę być dumna z siebie po treningu!:):)

      Usuń