poniedziałek, 18 listopada 2013

Jillian Michaels Kickbox Workout i Chrissie Wellington:):)

zrobiłam tylko 12 minut treningu i i tak jestem mega zmęczona.dołożyłam jeszcze 6 minut ćwiczeń na ładne ramiona i na dzisiaj ze mnie starczy.po treningu z Jillian bardzo czuję brzuch ale to jest fajne!!:)rano zrobię cały trening.daje niezły wycisk ale to bardzo dobrze!!:)

teraz czytam książkę Chrissie Wellington Bez ograniczeń.wspaniała motywująca książka!naprawdę polecam.zawsze sięgam po nią gdy nie chce mi się ćwiczyć i zawsze mi pomaga:)



Chrissie Wellington wygrywa Ironmana
motywuje?:)



jeszcze na noc podzielę się w Wami takim moim małym marzeniem - chciałabym bardzo kiedyś wziąć udział w trathlonie!:)



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kicbox z Jillian. Zawsze jestem po tym treningu mega zmęczona ale też szczęśliwa, że udało mi się go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już stałam się jej fanką!:)męczący ale świetny jest ten trening:)

      Usuń
  2. motywujące książki są świetne : )))

    OdpowiedzUsuń