środa, 27 listopada 2013

słońce

słońce.nareszcie!!!!!wczoraj spadł śnieg, który uwielbiam dzisiaj świeci słońce i jest cieplej.jest pięknie!:)

ćwiczę.dzisiaj wracam do moich treningów.trzeba się wziąć za siebie.porządnie!!chociaż trochę bolą mnie zatoki bo wczoraj w pociągu strasznie zmarzłam.na razie je wygrzewam.powinno być lepiej już wieczorem.liczę na to że dzisiaj zrobię trening!rano zrobiłam pompki i przysiady i poruszałam się trochę.wieczorem czas na wycisk!i brzuch z Mel B:)jutro idę an basen:)
chcę też dzisiaj zrobić sesję jogi po treningi żeby się zrelaksować i dobrze spać:)

magisterka jak leżała tak leży haha.nie udało mi się nic dopisać.trzymajcie za mnie kciuki żebym w końcu się za to wzięła!na uczelni zaczynają się koła więc 2 najbliższe weekendy będę zestresowana i będę narzekać haha że muszę siedzieć i się uczyć.ale potem już będą Święta!!!!!!!!!!po drodze jeszcze Andrzejki i Mikołaj więc nie jest źle haha

idę ćwiczyć!!:):)



potrzeba mi motywacji!!!!!!!!!!!!:)

4 komentarze:

  1. do świąt już tak bliziutko, nawet nie zauważymy kiedy minie ten czas ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!:)tez czas tak szybko leci.ja nawet lubię czekać na Święta więc dla mnie mógłby trochę wolniej mijać czas:):)

      Usuń
  2. Święta. Czekam na nie od początku listopada, a czasem bywa tak, że nawet wcześniej. Moje ulubione i ukochane święta. :)

    OdpowiedzUsuń