poniedziałek, 25 listopada 2013

damskie pompki:):)

Mam bardzo słabe ręce (chociaż nad nimi pracuję i pracuję:))i wzięłam się za damskie pompki bo zwykłych nie dam rady na razie zrobić haha.ale te damskie też na początku mi nie wychodziły ale już tydzień nad nimi pracuję i z dnia na dzień jest coraz lepiej.codziennie widzę poprawę ale i tak nie jest to jeszcze to co powinno haha:)staram się codziennie zrobić 30 porządnych damskich pompek.dokładam do tego 30 (uczciwych haha) przysiadów.regularnie chodzę też na basen i ćwiczę z Mel B i Jillian.chociaż ostatnio byłam bardzo zajęta i nie miałam czasu albo warunków:) na wykonanie całych treningów to starałam się codziennie poruszać chociaż trochę:)
dużo mi daje to że wszędzie chodzę na nogach.nie mam samochodu (bo nie mam prawka chociaż mam 23 lata haha - zbieram się w sobie i mam zamiar zapisać się na kurs) nie korzystam też z komunikacji miejskiej wolę się przejść 30 minut:)
ze zdrowym odżywianiem jest trochę gorzej(jak to zawsze u mnie:))jednego dnia jem zdrowo ale na drugi sobie odpuszczam i tak w kółko.muszę coś z tym zrobić!!
mój plan treningowy się zapełnia ładnie.szykuję już nowy na nowy miesiąc:)
ostatnio nie mogę spać.zawsze spałam bardzo długo i dużo.dziwne:):)



Chrissie Wellington






rób tylko to co chcesz!!nie to czego inni od Ciebie oczekują
postępuj zgodnie ze swoimi założeniami

6 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie ten sam problem z mięśniami rąk i dietą jak i u mnie. Chyba tez wezmę się za robienie pompek, muszę się jakoś zmotywować, z brzuszkami nie ma problemów ale pompek po prostu tego nie cierpię. Chyba też zacznę robić więcej ale tych damskich :) A rękawice kupiłam już dawno, musiałam mieć już na 1-szy trening 30 listopada, trener podał nam rozmiar jaki dla nas jest odpowiedni, a w sklepie wybralam juz tylko kolor i model jaki mi pasowal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie mam problem z mięśniami rąk:):)dobrze że kupiłaś sobie rękawice.i jak tam treningi?:)

      Usuń
  2. P.S I wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam słabe ręce, i na basenie nad nimi pracuję. Przygotowuję sobie wyzwanie na grudzień właśnie na górne partie ciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę na basenie nad nimi popracować.dobry pomysł!:)chętnie skorzystam z Twoich propozycji.z niecierpliwością czekam na wpis o ćwiczeniach na górne partie ciała i na wyzwanie!:)

      Usuń