sobota, 9 listopada 2013

sprinty

uwielbiam uwielbiam uwielbiam Mel B!!!!!dzisiaj ćwiczyłam z nią cardio:)co za uczucie po treningu!!!!najlepsze
uwielbiam ćwiczyć i uwielbiam ten stan po ćwiczeniach!!
kupiłam sobie dzisiaj w Decathlonie bidon za 7zł dla motywacji haha.właśnie mam w nim wodę z cytryną i miętą żeby się nawodnić i odświeżyć po treningu bo wieczorem czeka mnie miły wieczór z moim TŻ:*:*
ale już jutro bidon się naprawdę przyda bo zaczynam nowy rodzaj treningu.według wskazówek mojego chłopaka.będę biegać sprinty na 100 metrów.mój trening dokładnie to 100 metrów daję z siebie wszystko później spacer i tak powtórka od 3 do 5 razy.zobaczymy ile dam radę.w sprintach mam zamiar z siebie dać wszystko.zawsze lubiłam sprinty za to nie znosiłam biegów na długie dystanse.więc moją przygodę z bieganiem zacznę od sprintów i potem liczę że wzmocnię całe ciało i będzie mi łatwiej biegać bo na
razie jest kiepsko.30 minut to max:)
ćwiczę też codziennie 10 minut brzuch z Mel B
dzisiaj byłam z moim chłopakiem w kinie na Grawitacji.ale się stresowałam cały film.polecam film bo jest świetny ani chwili się nie nudziłam i bardo mnie wciągnął właściwie to cały film siedziałam jak na szpilkach no i 3D też robi swoje
miłego wieczoru!ja się szykuję na randkę:):)



dzisiaj dałam sobie wycisk tym.pod koniec byłam naprawdę zmęczona i paliły mnie mięśnie ale to dobrze



6 komentarzy:

  1. Ja z Melką robię brzuch i pośladki i jest fantastycznie. Po tygodniu ćwiczeń już widzę, ze moja pupa jest "napompowana" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już widzę różnicę.ona jest fantastyczna!:)

      Usuń
    2. sama kiedyś sporo ćwiczyłam z nią pośladki i brzuch, fajna sprawa :D

      Usuń
    3. bardzo fajna!:)tydzień ćwiczę i już widać efekty:)

      Usuń
  2. Ja kiedyś ćwiczyłam z Mel B i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń