piątek, 13 grudnia 2013

relax


relax
cisza i spokój.tylko z Tobą:*:*


czujecie już atmosferę Świąt?ja taaaaaaaaaaaaaak!!powoli kompletuję prezenty.najbardziej lubię pakowanie!jutro gotowanie pierniczki i ubieranie choinki!!:)

pokój mam już ozdobiony światełkami.ale połowę światełek miałam przez cały rok bo tak je lubię haha

zdrowego odżywiania ciąg dalszy:)i od 2 tygodni nie piję coca coli która była moim okropnym nałogiem!!!!!bleee

pajacyki i skakanka naj naj najlepsze!!!!!!jakie efekty wystarczy pół godziny intensywnego ruchu dziennie.mega!!!!dokładam to tego jeszcze ćwiczenia na ręce pompki i przysiady i na przemian Jillian i Mel B

miłego weekendu!:)

12 komentarzy:

  1. Gdzie zostało zrobione to zdjęcie? Jest cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne nic tylko tam siedzieć i siedzieć i się wyciszać:)Norwegia język trolla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak człowiek się rusza od razu widać efekty! to jest meeega motywujące : )))

    a święta ahh.. juz tak niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. marzenie *.*
    ja już wszystkie prezenty kupiłam i spakowałam, mam nadzieję, że każdemu się spodobają ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szybko.ja mam połowę prezentów pochowane gdzieś po szafkach.resztę jeszcze kombinuję:)ale mam już wszystko co potrzebne do zapakowania.na pewno się spodobają!:)
      oj tak marzenie!:)

      Usuń
  5. Ja już mam prezenty dla rodziców, dla mojego Mężczyzny muszę jeszcze kupić, ale wiem co, także bez problemu. :) Pakowanie - też uwielbiam! Pierniczki piekłam 8 grudnia i są miękkie, boskie i smaczne. :D Na choinkę sobie powieszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka przygotowana!:)ja zaraz lepię pierogi i uszka:):)już lepiej się czujesz?

      Usuń
  6. Piękne zdjęcie :) Ja jestem chora i odpuszczam ćwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń