środa, 11 grudnia 2013

trening!

dzisiaj zrobiłam świetny trening!:)
teraz padam haha
zrobiłam 10 minut skakanki i pajacyków
ćwiczenia ramion
Jillian kicboxing
Mel B
i przysiady i pompki
cudowne uczucie po wszystkim już!!!!!!!!!!!:)

wszystko mnie boli ale czuję się super:)

jutro basen:)


czy któraś z Was stosuje może triangle teezer?bo chyba poproszę Mikołaja o tę szczotkę:):)

podcięłam wczoraj włosy ale fryzjerka chyba nie zrozumiała co to znaczy podciąć i lekko wycieniować na końcach!!ścięła mi strasznie dużo.szczególnie ten głupi tył!!i przód mi tylko trochę wycieniowała natomiast dużo włosów z tyłu mi ścięła.zrobiła mi jakby an włosach boba ale dół włosów mam dłuższy.źle to nie wyglądało ale ja nienawidzę!! mieć z tyłu włosów krótszych no i jak to ja ścięłam sobie przód włosów sama!!chciałam je tylko lekko wycieniować ale ścięłam ich bardzo dużo bo musiałam ciągle wyrównywa i teraz z przodu mam jakby grzywkę!!koszmar.odwija się na wszystkie strony i po miesiącu dbania o moje piękne włosy i nie prostowania ich muszę je znowu prostować i leci mi ta moja grzywka na oczy.chcę znowu moje długie włosy!!!i zrobiłam te wszystkie poprawki przed Sylwestrem durna!!czytam teraz wszystkie informacje i szukam czegoś co przyśpieszy porost włosów
jutro z rana muszę kupić olejek rycynowy i będę go stosować na włosy rzęsy i brwi.na włosy wyleję go pełno!!!!haha
co mnie podkusiło żeby iść do fryzjera
no nic najwyżej na Sylwestra będę w ładnym koczku haha

kupiłam sobie ostatnio krokomierz ale gówno nie działa haha


koła do przodu ale magisterkę to nie wiem kiedy napiszę:)

zaczynam już powoli ogarnia dom na Święta więc spalam kalorie!!:)

moja babcia posiada rowerek stacjonarny i jutro pedałuję i pedałuję!!!!:)przy plotkach z babcią haha

mam nadzieję że już do Sylwestra będę tak intensywnie ćwiczyć i że w Święta będzie mi się chciało zrobić trening po obżarciu się:):)


macie coś dobrego na włosy żeby mi odrosły w 2 tygodnie?:):):):)

pozdrawiam!!


chciałabym tam teraz z Tobą być.kocham Cię:*:*

4 komentarze:

  1. Też kiedyś byłam strasznie niezadowolona z usługi fryzjerskiej. Moje włosy się kręcą. Fryzjerka ścięła mi je tak, że wyglądałam jak pudel. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już jestem tak zdesperowana że myślałam o doczepach haha.ale zobaczyłam ceny.to już wolę olejowanie i wszelkie odzywki i witaminy.mi rosną szybko włosy więc może coś z tej mojej grzywki jeszcze na Święta będzie:):)

      Usuń
  2. jaka aktywna! :) powiem Ci że też zastanawiam się nad tą szczotką, wszyscy tak ją zachwalają no ale cena nie zachwyca jak na kawałek plastiku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się!:)właśnie też ta cena mnie odstrasza trochę ale wszyscy mówią że naprawdę warto więc chyba się skuszę:)

      Usuń