wtorek, 10 grudnia 2013

zdrowe jedzenie

od dwóch tygodni gotuję dla mojej rodziny zdrowe jedzenie.wszyscy są zadowoleni i chyba in smakuje:)o wiele lepiej się czuję wiedząc że zdrowo się odżywiam i wydaję mniej pieniędzy na jedzenie.mam więcej energii i bardziej mi się chce ćwiczyć:)
ćwiczę chociaż ostatnio czasu mi brak:)chodzę na basen i trenuję w domu
dzisiaj trochę mniej zdrowo ale mam ochotę na tortillę z kurczakiem.będzie dużo warzy więc chyba mogę sobie wybaczy to ciasto:):)

najchętniej ostatnio ćwiczę z Jillian i Mel B.do tego codziennie robię chociaż 30 przysiadów i 30 damskich pompek.powoli uczę się robić zwykłe pompki ale są dla mnie bardzo ciężkie;)wczoraj próbowałam zrobi pompkę z klaśnięciem...ale muszę jeszcze dużo ćwiczyć haha
codziennie wykonuję też zestaw ćwiczeń na ładne i silne ramiona:)i muszę stwierdzić że widać dużą różnicę po miesiącu regularnych ćwiczeń tej mojej najsłabszej według mnie!haha części i siła dzięki pompkom też jest!!!!:)

szpagatu jeszcze nie umiem zrobić ale ćwiczę!:)

jutro zabieram się za pierniczki!:)i jutro chcę zrobić trening z moim chłopakiem i poćwiczyć kopanie i uderzanie:):)








kto czeka na Hobbita?jaaaaaaaaaaaaaaa bardzo!!!!



mam najcudowniejszego chłopaka we wszechświecie!!:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz