środa, 18 grudnia 2013

Święta:):)

prezenty już zapakowane (prawie dla każdego już coś mam jeszcze tylko kilka mi brakuje ale spokojnie wyrobię się i każdy coś będzie miał:):))
gotowanie w toku:)
choinka jeszcze nie ubrana ale nowe światełka kupione haha

ćwiczę i ćwiczę skakanka wymiata!!uwielbiam pajacyki!30 minut już za mną.wieczorem powtórka!!!!:)serio najlepszy rodzaj treningu dla mnie ostatnio.najlepiej działa i męczy no i cisnę do Sylwestra haha!!:):)

dom już prawie posprzątany.przyjemnie było się zmęczy i zobaczyć efekty swojej pracy.najbardziej lubię myc moją nową łazienkę haha

polecam Wam skakankę.pod choinkę można dostać taką z licznikiem więc będzie jeszcze większa motywacja żeby skakać skakać i skakać
zastanawiam czy sobie nie kupić takiej z licznikiem.zobaczymy.na razie na zwykłej skaczę i jest ok:):)



na Shooto Brasil 45 w Rio de Janeiro ma zmierzyć się zawodnik z zawodniczką.dziwna sprawa.ciekawe czy w ogóle dojdzie do tej walki MMA.mi się to nie podoba.bez sensu.tylko szukają rozgłosu






idę rzeźbić ręce haha!!:):)

9 komentarzy:

  1. Pakowanie zostawiam na przeddzień Wigilii. ;) Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze jest pakowanie!:)ja już nie wytrzymałam i dzisiaj już zapakowałam:)tę resztę które muszę jeszcze dokupić też pewnie od razu zapakuję:)

      Usuń
    2. też lubię pakowanie! : )))

      Usuń
  2. mnie sąsiedzi z dołu chyba by udusili za pajacyki :P ja już na szczęście pakowanie prezentów mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moi na razie nie narzekają:)ja dzisiaj dopakowałam te które kupiłam ale dalej jeszcze nie mam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię pakować prezentów, zazdroszczę, że masz to za sobą. Brak mi do tego cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zapakuję też Twoje!:)haha ja to uwielbiam!:)

      Usuń
  5. u mnie niestety nie ma możliwości skakać na skakance, jedyna opcja to wyjść na zewnątrz ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ale jeżeli Ci się chce to zachęcam Cię do poskakania na zewnątrz:):)

      Usuń