wtorek, 24 grudnia 2013

Święta!!

Święta juuuupi:):)

jedzenie zrobione prezenty kupione wszystko naszykowane pozostaje tylko cieszyć się rodziną:):)

z okazji Świąt życzę wszystkim dużo dużo dużo miłości, spełnienia marzeń zdrowia radości i wszystkiego czego każdy sobie skrycie życzy:):)Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!

wypocznijcie nacieszcie się rodziną i po prostu się wyłączcie:):)

i nie zaniedbujcie treningów!haha ja nie będę.trzeba mieć formę na Sylwestra haha


SMACZNEGO!:):):)

jeszcze tylko chciałam Wam powiedzieć jak Świąteczne było moje dzisiejsze śniadanie haha
sałata + granat + awokado + marchewka z oliwą smakową i musztardą z gorczycą:):wyszła mi ta sałatka całkiem haha
i do tego mango.zdrowo:):)


WESOŁYCH ŚWIĄT





12 komentarzy:

  1. Wesołych, smacznej Wigilii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby całe święta przyniosły Ci wiele zdrowych potraw, jak wczorajsza sałatka. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha już przepadło.ale jak tu nie jeść jak na stole takie smakołyki?:):)

      Usuń
  3. wzajemnie! wszystkiego dobrego : ))

    a ta ostatnia grafika bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana!Wesołych Świąt!:):)
      mi też się spodobała i staram się ją wcieli w życie.tylko ta dieta haha:):)
      (mi wyświetla się ona razem z płatkami śniegu spadającymi ale niestety tutaj to nie działa)

      Usuń
  4. Ten obrazek na końcu poprawił mi humor! :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy się zastosowac!:)haha dziękuję i nawzajem!:)

      Usuń