środa, 22 stycznia 2014

:):)

sesja sesją haha wyzdrowieć wyzdrowiałam o tak!:)ale wczoraj ułamał mi się ząb!!!!!!zjadłam pół swojego zęba hahahahaha koszmar
boli mnie to byłam u dentysty i znowu wydam duuuuużo pieniędzy
ale sama jestem sobie winna bo ja się strasznie boję dentysty i chodzę tylko w ostateczności (np.gdy odpadnie mi pół zęba haha) mogłam iść wcześniej bo trochę mnie bolał ten ząb ale nie aż tak więc stwierdziłam że jeszcze da radę haha (wiem wiem powinnam chodzić co pół roku na kontrolę ale ja naprawdę nienawidzę i boję się dentysty i lekarzy wszystkich nie lubię:):))
ale humor mam dobry pomimo bólu nie jest tak źle:):)nawet dzisiaj lekko poćwiczyłam i byłam na spacerze w śniegu!uwielbiam śnieg!:)
moje ćwiczenia to było bardziej rozciąganie i poruszanie się bo jednak się bałam jakoś ostro skakać z tym zębem
dobrze że nie musiałam wyrwać całego zęba bo tego się bałam najbardziej ahha i dlatego popłakałam się u dentysty haha
dla poprawienia sobie humoru byłam na zakupach:)mam wolne od uczelni więc mam dobry dzień:):)
zabrałam się też za porządki w szafach (jestem w tym słaba!:)strasznie nie lubię wyrzucać swoich starych rzeczy bo uważam że wszystko może mi się jeszcze przydać taka graciarnia później jest zamiast pięknego pokoju haha)

ćwiczyłam oczywiście z Mel B i do tego dołożyłam jogę:):)

idę się pouczyć i później czekam na mojego Ukochanego i oglądniemy jakiś dobry film (czyli komedię romantyczną haha
żartuję ostatnio mam ochotę na takie ciężkie filmy thrillery:)

miłego dnia!:)


8 komentarzy:

  1. nie tylko Ty boisz się dentysty :P eh też bym się z przyjemnością rozluźniła na zakupach, ale nauka... no niestety, są priorytety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć:):)to pół na pół:)trochę nauki i jakieś małe zakupy i później znowu nauka trzeba też mieć trochę przyjemności:):)

      Usuń
  2. nie lubię stomatologów, ale ząbka CI współczuję :( ale masz humor, haha - aż mi się p[oprawił czytając Twój wpis , a jestem po kolosie ze statystki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się ciesze!:)zdasz na pewno!:)nienawidzę statystyki bleee:):)
      może dentysta zamiast znieczulenia podał mi coś rozweselającego haha
      na szczęście to nie jedynka tylko czwórka i ułamała się z tyłu nie z przodu wiec nie widać tego haha

      Usuń
  3. Ojj egzaminy przede mną! Ehh!
    A ten ząbek,biedactwo! Ja już jestem tak zaprawiona w bojach u dentysty że nawet nie biorę znieczulenia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś Ty!ja bez znieczulenia zapewnionego to nawet nie siadam an fotel nie ma opcji!:)szczerze podziwiam!!:)
      przede mną też egzaminy i kolokwia jeszcze
      ach ta sesja zabiera mi życie haha ale spokojnie damy radę trochę się pouczymy i jakoś to będzie!:)
      powodzenia!:)

      Usuń
  4. Oj Kasiu, Kasiu. :D :*
    u mnie niedługo sesja a ja czasu nie mam już na nic. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha brak słów co?:)haha jutro idę jednak do dentysty ale jest ok:):)
      właśnie ja też czasu nie mam na nic tyle spraw na uczelni.co ja bym zrobiła bez neta nic bym nie załatwiła haha
      ale już niedługo.potem trochę odpoczynku będziemy w końcu i zasłużonego mieć
      powodzenia!:)

      Usuń