niedziela, 19 stycznia 2014

:):)



jakie to musi być piękne na żywo!!


jutro rano idę kupić tran!!!!!!

mam tyle na głowie i jestem chora haha
zamiast wkuwać siedzę i oglądam filmy czytam i tracę czas an różne głupoty wyszukane w Internecie haha
nie ćwiczyłam 2 dni już
mam nadzieję że dzisiaj się zbiorę i chociaż trochę poćwiczę bo bez tego czuję się fatalnie
wszyscy moi bliscy są chorzy przygnębienie.jakaś plaga.chyba taka pogoda Nam nie służy:)
niech już będzie śnieg przynajmniej ładnie za oknem będzie:):)
albo jak dla mnie to już by mogła być wiosna!!!!!:)
moja ulubiona pora roku.wszystko kwitnie budzi się do życia jest ciepło i pięknie:):)
chociaż ja właściwie lubię każdą porę roku haha
we wszystkim można dostrzec jakieś plusy:):)
dzisiaj chciałabym poćwiczyć z Mel B albo wykonam (dzisiaj chyba ta opcja jest lepsza:)) taki trening:)



miłej niedzieli
idę dalej oglądać programy kulinarne które uwielbiam haha
:):)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. haha dziękuję za te słowa wsparcia wcale mnie nie dobiłaś tylko podniosłaś mnie na duchu haha
      tak an serio uwierz mi że bardzo chciałabym teraz mieć siłę żeby coś robić niż leżeć i zdychać
      miłego wieczoru ciesz się zdrowiem jutro już się biorę ostro do roboty na prawdę haha:):)

      Usuń
  2. również uwielbiam wiosnę, jednak lato mimo wszystko wygrywa : )
    a co do nauki.. zawsze wtedy znajduje się najciekawsze filmy do oglądania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha prawda w ogóle wszystko jest ciekawsze od nauki nawet leżenie i patrzenie w ścianę haha mam wtedy głowę pełną pomysłów a nie pojęć których się uczę haha
      u mnie jednak wygrywa wiosna bo w lato przy 30 kilku stopniach nic mi się nie chce a na wiosnę mam pełno energii i chęci:):)

      Usuń
  3. Mam nadzieję,że po ćwiczeniach nie dopadło Cię jeszcze bardziej! Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)dałam radę ale ćwiczyłam o wiele krócej niż chciałam.już prawie zdrowa jestem
      ale mam problemy z zębem co tam nerwy z sesją haha
      ja się wyleguję haha ale boli mnie:):)

      Usuń