piątek, 17 stycznia 2014

Liebster Award

zostałam kolejny raz nominowana:)
przez http://run-vegan.blogspot.com
i znowu zostawiam te same pytania bo mi się podobają i nominuje wszystkich, którzy mają ochotę wziąć udział:):)



1. Kto jest Twoją inspiracją/mentorem/wzorem w życiu?
nikt szczególny:):)
wszyscy zwyczajni dobrzy ludzie pomagający innym potrzebującym
inspiracją są dla mnie również sportowcy:)


2. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
zakochana, zadowolona, spokojna ja w ładnym mieszkanku z psami haha i mam spokojna dającą mi satysfakcje pracę:)i dużo podróżuję i zwiedzam ale nie samolotem haha

3. Ulubiony zespół?
Apex Twin, Led Zeppelin, Infected Mushroom
taka psychodela haha

4. Co chciałabyś spróbować w życiu,czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiłaś?
sex na plaży?haha

5. Masz rodzeństwo? Jeżeli tak to brata/siostrę i ile ma lat?
mam starszą (starą haha) siostrę 29 lat

6. Co sprawiło,że założyłaś bloga?
chciałam się motywować do ćwiczeń i zdrowego odżywiania i wywalić z siebie wszystkie uczucia haha inspirować się i móc pisać wszystko to co chcę:):)

7. Ulubiona potrawa?
filet z kurczaka:):) pierogi ruskie:):)

8. Jak wygląda Twój dzień?
jem coś zdrowego idę na zajęcia spotykam się z Ukochanym ćwiczę czytam śpię śpię śpię haha
nic szczególnego:):)

9. Najbardziej szalona rzecz,jaką zrobiłaś w życiu?
nie przyznam się tutaj haha
jestem osobą spokojną i cenię sobie spokój i nie lubię szaleć:):)

10. Jakie masz zainteresowania,pasje i uzdolnienia?
sport
zwierzęta
czytanie
bardzo żałuję że nie umiem śpiewać rysować i tańczyć hahahahahaha

11. Czy upiekłaś kiedykolwiek ciasto i podaj jakie? :)
tak czekoladowe było pyszne:):)

jestem po treningu idę się myc poczytam i śpię bo rano muszę iść na uczelnię
zostało mi jeszcze jedno kolokwium do zaliczenia i później sesja:):)
najgorzej mi siedzi w głowie ta magisterka

dobrej nocy!:)

14 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :D :) powodzenia z magisterką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha chyba wiem która jest według Ciebie najciekawsza haha
      nie dziękuję żeby nie zapeszyć!:)

      Usuń
  2. Też lubię pierogi ruskie, a dawno nie jadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ruskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierogi ruskie ile fanek maja haha:):)najlepsze są ruskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też siedzi i będzie siedzieć dopóki jej nie napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to jest jakiś koszmar napisanie tych 70 stron.obrona to będzie pikuś!:)byle to napisać tylko

      Usuń
  6. Ja się zastanawiam jak napiszę pracę licencjacką, jak pracy maturalnej nie napisałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. licencjat naprawdę spoko się pisze jak już przysiądziesz to idzie:):)gorzej jest z magisterką bo już się pisało ten licencjat i już wiadomo co Cię czeka haha nie wiem po co to 2 razy pisać haha
      jak to nie pisałaś maturalnej?kupiłaś haha?

      Usuń
    2. Pisałam z korepetytorem. Ale patrząc z perspektywy to sama mogłabym ją spokojnie napisać. Miałam po prostu problem z polskim, w gimnazjum miałam wymagającą polonistę i radziłam sobie świetnie, a gdy przyszłam do liceum praktycznie na polskim nic nie robiliśmy. :D Wina zarówno nauczyciela, jak i całej klasy, w tym moja. :)
      Każda praca klasowa to śmiech na sali. :D i tak najważniejsza dla mnie była matura rozszerzona z matmy i geografii.
      A teraz pisałam wiele referatów na studiach kilkustronnicowych, więc poradzę sobie z licencjatem. :) Jak będę mieć ciekawy temat to bez problemu to ogarnę. :)

      Usuń
    3. jasne że sobie poradzisz!:)

      Usuń