wtorek, 14 stycznia 2014

Liebster Award:):)

zostałam nominowana przez uwielbiająca basen:):) Anię:)
http://keepdestination.blogspot.com

zawsze lubię czytać odpowiedzi na pytania i lepiej poznawać osobę prowadzącą danego bloga:)
teraz przyszła kolej na mnie:)

1. Czym zajmujesz się w życiu?
trudne pytanie
:):)szukam siebie
studiuję, szukam pracy haha i cieszę się miłością

2. Jeśli miałby nastąpić koniec świata, jaką rzecz zrobiłabyś jako ostatnią?
przygnębiające haha
pocałowałabym mojego Chłopaka:):)

3. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
teraz czytam 3 książki na raz więc ich nie biorę pod uwagę (przez bark czasu trochę zaniedbałam czytanie, które uwielbiam)
ostatnio przeczytaną do końca:) prze ze mnie książką był Shogun

4. Jaki jest Twój ulubiony film?
ciężko wybrać jeden bo jest ich na prawdę dużo
lubię zarówno dobre ciężkie:):)filmy jak też lekkie miłostki haha
najbardziej lubię filmy które dobrze się kończą:)

5. Gdzie chciałabyś spędzić przyszłe wakacje?
właściwie to nie ważne gdzie ważne z kim:*:*
ale wybieram Chorwację:)bo Hawaje na razie nie wchodzą w grę haha

6. Czym się interesujesz i jaka jest Twoja pasja?
zwierzęta szczególnie psy (dokarmiam wyprowadzam głaszczę i zajmuję się wszystkimi psami w okolicy haha i tymi bezdomnymi i tymi sąsiadów i rodziny także polecam się haha)
sport:):)
czytanie
to lubię robić:):)

7. Jeśli znałabyś datę swojej śmierci...co byś zrobiła przed upływem "ostatnich dni"?
kolejne przygnębiające pytanie haha
powiedziałabym wszystkim ważnym dla mnie osobom że je kocham

8. Komu wierzysz bezgranicznie, dlaczego?
haha nikomu nawet sobie
tak poważnie to Chłopakowi i rodzinie przede wszystkim mamie:):)
Chłopakowi wierzę bezgranicznie bo to chyba podstawa związku?:)i po prostu wiem to że mnie nie zawiedzie nigdy!!:)
mama to mama wiadomo zawsze będzie stać murem za swoim dzieckiem:):)


9. Co można znaleźć w twojej torebce?
kiedyś odpowiedź brzmiałaby wszystko!haha
ale ostatnio staram się ograniczać  przerzuciłam się na małe torebki przez ramię bo są po prostu wygodniejsze i z reguły mniejsze i co za tym idzie lżejsze (staram się dbać w ten sposób o swój kręgosłup) i łatwiej przerzucić przez ramie taką małą torebkę gdy się wszędzie (tak jak ja) chodzi na nogach:):)
i mój Chłopak się już ze mnie nie śmieje że noszę z sobą połowę domu haha
teraz w mojej torebce można znaleźć chusteczki:) telefon klucz błyszczyk (zawsze muszę jakiś mieć:):)) tusz do rzęs haha długopis i gumy i obowiązkowo zawsze mam gumkę do włosów:) i krem

10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, dlaczego tak/nie?
wierzę!!!!!!!!!bo jej doświadczyłam:):)

11. Masz jakieś zwierzątko domowe?
mam mojego ukochanego wyćwiczonego chomika haha

nominuję każdego kto ma ochotę coś więcej o sobie powiedzieć:)pytania mi się spodobały więc zostawiam te same:)
miłego wieczoru:):)
wracam do nauki haha albo raczej do udawania że się uczę haha

11 komentarzy:

  1. pytanie 1 to samo mogłabym odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      ciężkie pytanie trochę się nad nim musiałam zastanowić
      najpierw mi było głupio że nic konkretnego nie robię haha ale postanowiłam napisać prawdę
      zobaczymy jak Nam pójdzie:):)
      ale czuję że w końcu odnajdziemy siebie i będziemy robić to co na prawdę chcemy
      powodzenia!:)

      Usuń
  2. "pół domu w torebce" - mistrz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wzięłaś udział w zabawie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że odpowiedzią na większość pytań jest chłopak i miłość - oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak monotematycznie:):)
      ale znalazłam tego jedynego i jest dla mnie najważniejszy więc nie miałam innych odpowiedzi haha:):)

      Usuń
  5. Super odpowiedzi. Takie od serca i z humorem :) Niektóre pytania są przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:):)
      zapraszam do odpowiedzenia na pytania jeśli masz ochotę chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi:):)

      Usuń
  6. Też chętnie odwiedziłabym Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje marzenie!:)liczę na to że w wakacje się spełni:):)

      Usuń