niedziela, 12 stycznia 2014

mój ulubiony Trener:)

czeeeeeść:):)
wczoraj znowu ćwiczyłam z moim Chłopakiem i było suuuuuuuuuper!:)
zaczęliśmy od rozciągania i rozgrzewki.szło mi już lepiej niż ostatnio:):)ale czeka mnie jeszcze sporo pracy nad koordynacją i nad odpowiednim napinaniem mięśni:)
potem przeszliśmy do uderzania(czyli tego co lubię najbardziej!!:))i kopania
druga cześć treningu była połączeniem treningu wytrzymałościowego i siłowego
dzisiaj widzę mega efekty
zamierzamy już regularnie 3 razy w tygodniu mnie ćwiczyć:)
czuję się już trochę bezpieczniej.w razie czego mam nadzieję że zadziała mi opcja uderzania a nie strach mnie sparaliżuje.bo ćwiczymy też po to żebym umiała się bronic ( wiecie że Adriana Lima zaczęła ćwiczyć box po tym jak została napadnięta?a jak jej idzie?efekty możecie zobaczyć na YouTube:)według mnie idzie jej świetnie i widać że to lubi)
box powoli staje się moim ulubionym rodzaje treningu.daje taką radochę i tak męczy i efekty tez są świetne.jak jeszcze mój Chłopak mówi że idzie mi świetnie to już w ogóle się ciesze haha no rękawice i worek dają podjar na maxa haha
uczę się reflexu i koordynacji co mi się przyda:)
po uderzaniach przyszła pora na wyskoki i wbieganie i zbieganie po schodach.już byłam zmęczona ale dałam radę
po treningu najprzyjemniejsza była kąpiel i dłuuugie leżenie haha
ćwiczyliśmy godzinę i 30 minut około.wcześniej zrobiłam jeszcze w dzień Mel B:):)bo miałam taką dobrą energię i dużo energii haha

dzisiaj trochę odpoczywam.już się rozciągałam.wieczorem zrobię Mel B
byłam na basenie przepłynęłam 32 długości i potem już tylko siedziałam w jakuzzi haha

w poniedziałek znowu ćwiczę z moim Trenerem:*:*



przysiadłam w końcu do mojej pracy magisterskiej.mam 16 stron ale wierze że niedługo już będę mieć 2 rozdziały!!
ciekawe czy po  studiach znajdę prace chociaż!!


miłego wieczoru!:)




Hawaje najlepsze miejsce na Ziemi
tylko z Tobą:*:*

24 komentarze:

  1. Zabierz stąd takie zdjęcia! Przez nie nie mam ochoty na nic. :D A mam masę nauki.. Ja dziś miałam regenerację. :D
    Cieszę się, że sport jest dla Ciebie przyjemny. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:):)mi się właśnie bardziej chce przejść przez całą zimę jak sobie pomyślę że już niedługo wiosna i później wakacje i takie zdjęcia mnie ratują haha
      to miałaś przyjemny dzień:):)
      najprzyjemniejszy!:)

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcie. Jak już pisałam - świetnie, że ćwiczysz ze swoim chłopakiem, to na pewno bardzo motywuje. Pamiętaj tylko, żeby nie rozciągać się przed ćwiczeniami, a dopiero po. Przed ważna jest rozgrzewka, ale rozciąganie może doprowadzić do kontuzji. To bardzo częsty błąd. Poza tym powodzenia w treningach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to bardziej chodzi o rozgrzanie mięśni.to jest takie rozciąganie dla rozgrzania żeby nie było zastane z zimna i żeby się przygotować do treningu.szczególną uwagę zwracamy na plecy ponieważ mam z tym problemy:)i to takie rozciąganie jakby jogowe że wszystkie mięśnie mam napięte
      nie martw się mój Chłopak wie co robi:):)już tyle lat jest w temacie że mu ufam:):)
      nie dziękuję!żeby nie zapeszyć i żeby mi się dalej tak chciało ćwiczy!:)
      miłego wieczoru!:)

      Usuń
  3. nono 16 stron.. to mnie motywuje do wzięcia się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale zrobiłam to w jeden dzień i cały weekend chociaż sobie obiecałam że będę pisać i pisać to nie zrobiłam nic haha
      ale dawaj pisz pisz!:)bo już mało czasu:):)daj znac jak Ci idzie?może razem jakoś się zdopingujemy i coś w końcu stworzymy haha
      miłego wieczoru!:)

      Usuń
  4. też bym chciała mieć taką motywację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)szukaj szukaj:):)mnie motywuje mnóstwo rzeczy muzyka nowy sprzęt nowe buty cokolwiek co działa!:)

      Usuń
    2. thx bardzo:)

      co powiesz na follow;)?

      Usuń
  5. Super, że tak się zaangażowałaś w te treningi :) Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)dają mi mega radochę te treningi!:)głupia byłam że tak długo z nimi zwlekałam:)haha
      już mam rozplanowane treningi z moim Chłopakiem na ten tydzień więc na razie trzymam się haha:):)

      Usuń
  6. Chyba nie ma nic fajniejszego jak ćwiczyć z ukochaną osobą - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)nie ma:)z Ukochanym ćwiczy mi się najlepiej:):)

      Usuń
  7. Ja od początku tego roku zaczęłam ćwiczyć z chłopakiem i już nie muszę się martwić o regularność treningu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o regularność i intensywność:):)
      najlepsza opcja haha:):)

      Usuń
  8. Kasiu, nominowałam Cię do "Liebster Award". Jeśli masz ochotę na zabawę, zapraszam do mnie po pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)w wolnej chwili odpowiem na pytania!:)miłego wieczoru:):)

      Usuń
  9. taki "prywatny trener" to największa motywacja na świecie, zazdroszczę, że oboje dzielicie ze sobą pasję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywacja dobra zabawa pasja i trening wszystko co najlepsze w jednym:)mam szczęście że mam takiego Trenera;):)

      Usuń
  10. Takie treningi też by mnie zmotywowały. A Hawaje... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hawaje i Chorwacja marze o tym żeby tam pojechać:):)
      prywatny trener najlepszy na motywację haha:):)

      Usuń
  11. Zazdroszczę tego motywatora i trenera w jednym ;D Proszę proszę,czyli progress w pracy jest,tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam szczęście!:)
      jest albo raczej był haha bo teraz przez koła nie mam na to czasu ani ochoty ale dam radę!:)

      Usuń