czwartek, 9 stycznia 2014

Trener osobisty!:*:*

cześć:):)
wczoraj ćwiczyłam z moim Ukochanym trening trawl dwie godziny.dwie ostre godziny haha.mój Chłopak mnie nie oszczędzał i dał mi wycisk.dzisiaj psychicznie czuję się świetnie ale fizycznie jestem wykończona
ale prze prze przeszczęśliwa!!!!:)

zaczęliśmy od rozciągania i ćwiczeń na koordynację z którą u mnie jest nie najlepiej ale z minuty na minutę szło mi coraz lepiej i moje biodra w końcu zaczęły pracować tak jak należy!!!haha

potem wykonałam ćwiczenia na mięśnie brzucha

następnie przeszliśmy do uderzania i kopania.zaczęłam od worka i gdy byłam już na prawdę zmęczona i wściekła wtedy szło mi najlepiej!:)i wtedy poznałam co to znaczy praca biodrami:):)
następnie mój Chłopak liczył do 4 i ja musiałam odpowiednio uderzać bądź kopać
przez cały trening miałam na sobie rękawicę boxerskie.ale podjar hahahaha:):)
najwięcej czasu zajęło Nam boxowanie.ale ja to bardzo lubię więc dobrze się bawiłam:):)

potem był (nielubiany przeze mnie grappling:):))już przy grapplingu nie miałam sił i uderzałam już dosyć lekko

na zakończenie treningu jeszcze uczyłam się odpowiednio skakać i wykonałam kilkadziesiąt burpees!!gdybyście widziały jak żałośnie to pod koniec wyglądało hahahahaha

i potem padłam haha

była wykończona ale na prawdę naprawdę naprawdę szczęśliwa!!!!!

dzisiaj czuję się super
i już niedługo powtórka:):)

dzisiaj się rozciągałam i wieczorem chcę zrobić Mel B ale nie wiem czy dam radę!:)


dobrze jest ćwiczyć z kimś szczególnie z Ukochanym:):)bo cały czas słyszałam pochwały i to mnie motywowało.ale najważniejsze jest to że mój Chłopak zwracał mi uwagę na takie właściwie podstawowe rzeczy na które ja nie zwracałam uwagi albo o nich nie wiedziałam i mogłam sobie ćwiczeniami zrobić krzywdę (chodzi o kręgosłup i kolana)


trening też mega Nas zbliżył do siebie.nie umiem nawet tego opisać ale mieliśmy coś takiego wspólnego naszego i robiliśmy to razem.było mega fajnie!i naprawdę dobrze się bawiłam.i jestem z siebie dumna bo dałam z siebie wszystko

polecam każdej parze taką formę spędzania wolnego czasu:):)

jedyne co mi się nie podoba to to że mam siniaka na kolanie od worka haha bo źle uderzyłam



DZIĘKUJĘ:):)




taaaaaaaaaaaak Cię kocham!!!!!!haha

18 komentarzy:

  1. Odpocznij porządnie bo takim wysiłku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpoczywam odpoczywam:)cały dzień.bo mnie wszystko boli haha
      ale taka nakręcona do ćwiczeń jestem że nie wiem czy wieczorem wytrzymam i czy nie zrobię Mel B:):)

      Usuń
  2. Super :) Uwielbiam takie treningi, po których padam, ale potem jak odpocznę to chcę znowu :D Widzę, że złapałaś bakcyla :) I dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złapałam i to na dobre mnie wciągnęło:):)
      wieczorem ćwiczę nie ma innej opcji!:)
      takie treningi są najlepsze!:)

      Usuń
  3. gratuluję udanego treningu i zarazem zazdroszczę, może i ja będę kiedyś miała takiego "trenera osobistego" haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)właściwie to dziękujemy:):)
      będziesz mieć!!!życzę Ci tego z całego serca!:):)
      ale można też ćwiczyć z kimkolwiek.po prostu żeby bycz kimś kto podziela Twoją pasję i mieć z tego dobrą zabawę:):)

      Usuń
  4. Super, że masz takie udane treningi. ;)
    Ja dziś nie poszłam na fitness, więc planowo wykonuję Melkę. :)
    A jutro z rana basen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaraz robię Mel B:):)na basen chyba cieszysz się najbardziej!:)tak trzymaj kochana!!:)
      treningi z Chłopakiem są najlepsze bo bardzo się wtedy staram haha:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :):)nie ma co zazdrościć:):)tylko bierz kolegę lub koleżankę i się motywujcie i ćwiczcie.polecam!dobra zabawa gwarantowana!:):)

      Usuń
  6. wspólne pasje łączą : )

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chętnie tak potrenowała ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę polecam!:)szukaj kogoś i działaj!:)

      Usuń
  8. Kurde też bym chciała sobie poskakać w takich rękawicach. :) Ale tyle co Ty na pewno bym nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rękawice dają mega motywację haha:):)dałabyś radę gdyby ktoś Cię pilnował:):)

      Usuń
  9. Zazdroszczę tak wspaniałego chłopaka! No i treningu także :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)dziękuję:)nooo jest Cudowny:):)
      polecam taki trening każdemu z kimkolwiek:):)nawet z Mel B lub kimś innym ćwiczy się raźniej niż samemu:):)

      Usuń