niedziela, 5 stycznia 2014

07.01 Lidl

będę pierwsza w Lidlu 7 stycznia haha

chcę kupić drążek rozporowy za 29.99zł (chciałam taki od dawna ten jest tani i powinien być ok:))

ale najbardziej chcę TE BUTY!!!!!!koniecznie w tym kolorze




oczywiście jeszcze z bliska:):)im się przyjrzę jak z jakością i w ogóle czy się opłaca je kupić
ale do chodzenia an wiosnę sądzę że mi się przydadzą.będą motywacją do spacerów:)

szkoda że są czerwone nie różowe.wolałabym różowe takie jakie kiedyś mieli na wiosnę?tak strasznie na nie polowałam ale ich w ogóle nie było w Lidlu w mojej miejscowości (później sprawa się wyjaśniła bo 2 ekspedientki je miały na nogach haha spryciary od razu sobie odłożyły w sumie im się nie dziwię też bym tak zrobiła ale szkoda że tak mogły bo bardzo je chciałam hahaha wiem to okropne ale serio je chciałam haha)

zastanowię się jeszcze jednak nad butami ale drążek chcę na pewno.może jeszcze coś innego mi wpadnie w oko?:)
może na wiosnę znowu będą mieć jakieś buty w ofercie Lidla?może też za 55zł?i może różowe?haha
obejrzę je i w sklepie zdecyduję czy je wziąć:)

14 komentarzy:

  1. jesli chodzi o obuwie i stroje to jakoś mnie tym razem lidl nie zachwycił :P ale sprzęt zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się te buty przynajmniej na obrazku podobają:)i są tanie
      drążek na 100 będzie mój:):)
      sprzęt jeszcze sobie w sklepie obejrzę i może coś dokupię do kolekcji:):)

      Usuń
  2. ja nie dotarłam dziś do LIDLA :/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz czas bo to dopiero 7!:)trzymam kciuki za udane zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma butów nike, jak w zeszłym roku. Mam nadzieję, że się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Deichmannie teraz są za coś kolo 100zł ładne.może się wybierzesz?:):)

      Usuń
  5. Ja poluję na biustonosz sportowy. No i tymi butami to mnie zaintrygowałaś. Może też się na nie skuszę? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sądzisz że ten biustonosz będzie coś wart?bo ja się trochę boję że taki tani to nic nie daje bo też się na nie patrzyłam:)
    butom przyjrzę się w sklepie.ale nawet na spacery mi się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poluję w zestaw ciężarków, mam nadzieję, że uda mi się go zdobyć :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję że uda Ci się go zdobyć:):)

      Usuń
  8. Lidl widzę zyskuje coraz większą popularność. Wszyscy biją się dosłownie o te rzeczy, kto pierwszy ten lepszy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha prawda!:)fajne ma sprzęty do ćwiczeń .ubrania jakoś mnie nie przekonały i buty jednak z bliska też mizerne więc nie wzięłam .ale ciężarki i piłki były fajne.gdybym nie miała na pewno bym sobie je kupiła:)
      no i faktycznie Lidl co jakiś czas wypuszcza fajne kolekcje do ćwiczeń i am wzięcie:):)czekam już z niecierpliwością na wiosenne propozycje:):)

      Usuń
  9. też kupiłam drążek, ale wypróbuję go dopiero w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciekawa jestem jak się sprawdzi:)ja idę jutro kupić bo jest trochę ciężki i chłopak ze mną pójdzie to mi pomoże ponieść:):)dzisiaj tylko go obejrzałam i wezmę sobie.już widzę to moje podciąganie haha.no ale będę ćwiczyć i będzie coraz lepiej:):)
      powinien byc dobry:):)

      Usuń