niedziela, 5 stycznia 2014

Mel B

uwielbiam uwielbiam uwielbiam Mel B!!!!
dzień z nią rozpoczęty to dobry dzień!:)poćwiczyłam z nią 30 minut ale naprawdę dałam z siebie wszystko!:)
jestem lekko chora.rano bolało mnie gardło mięśnie i mam temperaturę.teraz mam temperaturę już w sumie tylko no i boli mnie głowa więc te 30 minut dało mi niezły wycisk:):)słaba byłam ale się nie poddałam i ćwiczyłam tyle ile sobie założyłam
teraz idę zjeść zdrowy obiad i wpakować w siebie witaminy:):)
może wieczorem zrobię swój trening albo poćwiczę pół godziny z Mel B
lubię po przerwie kiedy ćwiczę swoje treningi powrócić do Mel B lub Jillian.dają mi kopa swoją energią.czasami potrzebuję poćwiczyć z kimś i żeby ten ktoś nakręcił mnie do treningu
czasami potrzebuję spokoju i swojego trybu i tempa:):)

boxowanie sobie dzisiaj odpuszczam:):)ale w tym tygodniu będę ćwiczyć z moim osobistym trenerem więc nadrobię wszystkooo:):)

szybko zaczęłam walczyć z chorobą i już mi lepiej więc liczę an to że mnie nie rozłoży.wypociłam ją teraz!!!!:)(wiem wiem ble ale cieszę się jeżeli ją naprawdę przegoniłam:):))

miłego dnia!!!!!!aktywnego dnia to wtedy na pewno będzie dobry!:)

i coraz lepiej idą mi normalne:):)(męskie) pompki!!:)


przepiękne miejsce
relax po treningu:):)czyli czas na wodę z miodem i cytryną cudowny uzdrawiający lek mojego od chłopaka haha
pyyyyszne!i samo zdrowie miód i cytryna!:):)

8 komentarzy:

  1. zdrowia, zdrowia, zdrowia! powodzenia w pompkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana!bardzo mi się przyda:)
      pompki są ciężkie ale nie poddaje się i daje rade!:)

      Usuń
  2. Zobaczysz, że szybciutko nauczysz się i dasz radę robić pompki normalne i niedługo nie będą stanowić problemu :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)mam nadzieję bo na razie robię z wysiłkiem robię zaledwie kilka:):)ale dają mi popalić i działają na ręce więc więc się uczę i uczę:):)

      Usuń
  3. A ja już jutro idę na fitness. Więc i u mnie coraz lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie!też bym chciała chodzić na fitness ale strasznie drogi u mnie jest.szkoda bo z ludźmi jakoś tak raźniej się ćwiczy:):)ale ratuje mnie Mel B i Jillian i moja własne treningi:):)
      udanych zajęć i cieszę się że już dobrze się czujesz!!:)

      Usuń
  4. ja tez z Mel b spędzam codziennie pol godziny :)

    OdpowiedzUsuń