czwartek, 30 stycznia 2014

Liebster Award

jestem po dentyście i padam to jest dla mnie taki stres że mnie wykańcza haha
mało ostatnio ćwiczę wcale albo 15 minut (przez stres zęba i naukę) NIE PODOBA MI SIĘ TO!!
jem też mało ze stresu (sesja dentysta) i z braku czasu

na szczęście wszystkie zaliczenia mam na razie do przodu
mam jeszcze 3 (najtrudniejsze!) egzaminy
niech już ta sesja się kończy

na szczęście humor mam dzisiaj dobry i jakoś optymistycznie patrzę w przyszłość ( w czasie stresu i sesji gadam piszę:):) pierdoły więc racze nie należy zwracać uwagi na to co mówię haha)
moja rodzina jest teraz bardzo bardzo biedny haha
 jak sobie radzicie ze stresem?ja piję herbatki miętowe i melisę i krople Valused żeby się uspokoić haha one mają 60% więc na prawdę działają!!

czekam na kilka dni wolnego.może wyskoczę gdzieś na deskę!:)

zostałam nominowana do Liebster Award http://live-eat-stayfit.blogspot.com
i znowu nominuje każdego kto ma ochotę przyłączyć się do zabawy (pytania zostawiam te same:):))

1.Czego nigdy nie jadłaś, a chciałabyś zjeść?
nigdy nie próbowałam krewetek jakoś tak mnie obrzydzają:):) ale kiedyś chciałabym się przemóc i spróbować bo wszyscy tak je zachwalają

2. Ulubiona forma Twojego imienia/przezwisko to... ?
nie lubię pełnej formy mojego imienia i katarzyna ble i gdy ktoś mówi do mnie kaśka
lubię gdy mówią Kasia:):)
przezwisko an:):)

3. Masz aplikację Pou? Jeśli tak, to daj screen :)
nie mam:):)

4. Jak ma/miała na imię Twoja pierwsza miłość?
moja pierwsza miłość to moja obecna miłość ale imienia nie zdradzę:):)

5. Twoja ulubiona książka to?
Shogun (mam bzika na jej punkcie uwielbiam ją!:):)polecam każdemu)

6. Twoje największe dotychczasowe osiągnięcie to?
nie mam pojęcia to że udaje mi się byc szczęśliwą zrównoważoną i spokojną (spokój ducha:):))

7. Ulubiony kolor/ kombinacja kolorów?
niebeski

8. Opisz swoją wymarzoną sypialnię.
duuuuuuuuuuuże łóżko jasne kolory kwiaty świeczki i piękny widok za oknem na ocean:):)

9. Apartament na szczycie wieżowca w centrum czy domek na obrzeżach miasta? Dlaczego?
domek na obrzeżach miasta bo lubię ciszę i spokój i świeże powietrze i zieleń dookoła:):)
apartament na szczucie wieżowca to opcja na weekend:):)

10. Jak powstała nazwa Twojego bloga?
niektórzy mówią na mnie AN:):) i chciałam połączyć to z treningiem i jakoś tak wyszło workan:):)

11. Co robisz jako pierwsze zaraz po wstaniu z łóżka?
gadam z Chłopakiem bo często mnie budzi haha


tęsknię za wakacjami!:):):)
potrzeba mi słońca
Malediwy...czekajcie na mnie kiedyś zawitam haha i już zostanę


12 komentarzy:

  1. powodzenia na egzaminach :) z tego co widzę, w ostatnim czasie większość odpuściła sobie ćwiczenia, no ale są rzeczy ważne i ważniejsze, trzeba się zająć nauką i zaraz wracamy do ruchu na maxa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się wziąć za siebie zaraz po sesji nie ma innej opcji bo teraz to porażka haha
      ale damy rade!spokojnie!:)wszystko nadrobimy!:)

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedzi :) Ciekawiło mnie pochodzenie nazwy Twojego bloga wlaśnie- myslalam, że ma coś wspólnego z wiatrami orkanami :D A tu prosze "pracuj an" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha moi znajomi śmieją się ze mnie trochę z tej nazwy że jestem jak orkan haha ale to nie prawda:):)

      Usuń
  3. Oo ciekawie powstała nazwa bloga. Niby prosto, a bardzo fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi został jeden przedmiot, a męczę się z nim jak nie wiem. powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę w końcu się zapisać do dentysty:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisz się szybko koniecznie!bo potem będzie płacz tak jak u mnie i kupa kasy a można było temu zapobiec dzięki regularnym wizytom
      człowiek mądry po szkodzie:):)
      ale u mnie to wszystko ze strachu panicznego:):)

      Usuń