niedziela, 26 stycznia 2014

zimno:):)

nauka nauka nauka tak wygląda mój weekend.w tym tygodniu koło i przedtermin to dopiero początek a mi już się nie chce!

dzisiaj w Lidlu kupiłam sobie coś takiego:):):




co chwilę na tym staję i balansuję haha świetnie masuje stopy przyda się na kręgosłup!!!:)

Poduszka balansująca Sensiplast
- wymusza poprawną pozycję siedzenia, wzmacnia tułowia i pleców, wspomaga ćwiczenie równowagi 
- specjalnie uformowane wypustki pobudzają krążenie 
 mam najładniejszą czerwoną:):)



ostatnio słyszałam dobry kawał:
-jestem na diecie
-ile straciłaś?
-14 dni
hahahaha
najlepsza dieta to jednak ułamany ząb albo ze strachu że wypadnie mi opatrunek w ogóle nie chce mi się jeść albo gdy już coś jem (miękkiego) to już mi się nudzi żucie tylko jedną stroną haha
polecam:):)

dzisiaj mało ćwiczyłam ale za to byłam na 2 godzinnych spacerach a w taki mróz chyba liczy się podwójnie haha

zaraz w ramach przerwy w nauce zabieram się za trening:)

trzymajcie się ciepło!:)



wszystko się układa:):)

8 komentarzy:

  1. ale fajne to kółko, myślisz że jest solidne? a kręci się to w kołko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetne!:)cały czas coś z tym robię:):)i cała moja rodzina też haha każdy na tym staje i masuje stopy
      wczoraj na tym ćwiczyłam fajne na motywację i rozluźnia:):)stopy odpoczywają na tym
      przed chwilą na tym leżałam i masowałam kręgosłup
      ale najbardziej cieszy mnie to że ćwiczę równowagę
      według mnie jest solidne bo skacze po tym i nic się nie dzieje.na początku się bałam że pęknie albo coś haha
      nie kręci się w kółko ale może się ślizgać po podłodze więc lepiej na dywanie stawiać:)
      teraz przy komputerze i w czasie nauki na tym siedzę i trzymam się prościej
      za 30zł naprawdę warto kupić!:)

      Usuń
  2. Ciekawy ten sprzęt. Nie wiem do czego służy, ale skoro Ci odpowiada, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)to jest taka poduszka masująca do równowagi i poprawy krążenia:)ja na tym siedzę stoję i leżę.fajna rzecz:):)

      Usuń
  3. widziałam to w lidlu, śmieszny sprzęcior ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jaki dobry!:)ratuje mnie w czasie sesji haha siedzę na tym i mniej się garbię:):)

      Usuń
  4. To urządzenie kojarzy mi się z klapkami- kiedyś miałam takie gumowe z wypustkami. Nie dało się w nich długo chodzić :D
    +Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Jeśli nie masz ochoty robić z tej okazji oddzielnego posta, będzie mi miło, jeśli chociaż odpowiesz na pytania. Buziole! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha chyba każdy takie miał pamiętam że na początku ich nie znosiłam ale gdy się przyzwyczaiłam i zobaczyłam że naprawdę są fajne i miło masują stopy wtedy je polubiłam ale były strasznie brzydkie haha
      chętnie odpowiem w przerwie od nauki:):)

      Usuń