piątek, 14 lutego 2014

happy Valentine's Day!:)

wszystkiego dobrego wszystkim Zakochanym z okazji Walentynek!:)dużo miłości wszystkim tym którzy już ją znaleźli i którzy jeszcze jej szukają!:)



haha

jak spędzacie dzisiejszy dzień?u mnie na spokojnie:)wszędzie te pary!haha
My siedzimy w domu:):)
zaraz idę przygotować deser mus z malinami lub tiramisu i zdrowy obiad kurczaka z piekarnika z sałatkami:):)
deser chcę zrobić taki:

tiramisu
przepis szybki łatwy i pyyyszny:)ja dodaję zawsze jeszcze kawę i winogron żeby nie było za słodkie:)

lub

mus malinowy z serkiem mascarpone


 też łatwy i szybki a jak ładnie wygląda:)

jeszcze się  nie zdecydowałam który deser zrobić ale coś mi się wydaje że dzisiaj będziemy jeść tiramisu:):)


kurczaka przygotuję tak jak zwykle w marynacie i przypiekę go w piekarniku( to jest filet ) do tego mój ulubiony ryż parboiled:):) i surówka z marchewki ze śmietaną cytryną i cukrem i kapusta pekińska z sosem paprykowo ziołowym i śmietaną

ostatnio cały czas ja gotuję w domu dla wszystkich mielone polędwiczki kurczak haha do wyboru do koloru
najlepsze robię podobno śniadania jajko sadzone na szynce i do tego kalarepa rzodkiewka pomidor (wszystkie warzywa jaki mam w domu:)) lubię też na śniadanie dla całej rodziny przygotować serek biały z rzodkiewką i szczypiorkiem niby takie nic a zawsze cieszy:):)

16 komentarzy:

  1. ja dziś wyglądam jak ten kot z pierwszego zdjęcia haha :P ten mus wygląda mega smacznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha już sobie Ciebie wyobrażam taką złą haha:):)zachęcam do wypróbowania w Internecie jest pełno przepisów:)ja daję mus serek i kruszę herbatnikami i oczywiście daję cukier bo lubię słodkie wiem że to źle no ale trudno:):)

      Usuń
    2. Ja tak samo jak Ania, wyglądam jak ten Kot. Mój D. musiał jechać do Trójmiasta, a ja jestem w rodzinnym domku, więc przełożyliśmy walentynki na inny dzień. :D

      Usuń
    3. biedna:*odbijecie to sobie!:)przynajmniej będziecie mieć jeszcze jeden dodatkowy miły szczególny dzień:)

      Usuń
    4. Same plusy przełożenia Walentynek: w restauracjach będzie miejsce, kina nie będą zapełnione, no i korków na mieście nie ma. ;D

      Usuń
    5. no widzisz!:)spryciarze z Was:):)

      Usuń
  2. Obrazek z kotem jest kapitalny :D Mus wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję też mi się bardzo podoba:)mus jesz przepyszny:)

      Usuń
    2. W ciąży staram się nie jeść za dużo słodkiego, ale może, może się skuszę :D

      Usuń
    3. dużo zdrówka!:)faktycznie pozostają Ci zdrowsze desery:):)

      Usuń
  3. Pewnie pyszne te desery, mam ochotę na coś słodkiego a nic nie mam w domu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepyszne!:)kombinuj na pewno coś uda Ci się stworzyć!:)
      chyba wszystkim narobiłam smaka na coś słodkiego a na blogu miało być tak zdrowo haha.ale czasami można!:)

      Usuń
  4. Ajj te pary! :D Ja osobiście nikogo nie mam i jak widzę tą zmasowaną ilość w walentynki to wycofuję się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja mam kogoś ale też się wycofuję jak widzę to wszystko haha.nie ma sensu nigdzie iść bo wszędzie ktoś się obściskuje:)i wszędzie te serduszka haha ale i tak lubię to święto haha:)

      Usuń