czwartek, 13 lutego 2014

basen

dzisiaj byłam po długiej przerwie na basenie ale mi tego brakowało!zrobiłam 40 długości i później się rozluźniłam w jacuzzi:)zastanawiałam się nad sauną ale aż tak za tym nie przepadam więc dzisiaj sobie odpuściłam:)

potrzebne mi było takie odprężenie.i też trochę czuję jednak te długości:):)

ale zrobiłam sobie siarę an basenie bo przy wychodzeniu z wody prawie spadły mi gacie haha mam nadzieję że nie mi tylko się tak zrobiło i że ratownicy są przyzwyczajeni do takiego widoku haha





fajnie jest tak sobie siedzieć z Tobą i robić pierdoły:*:*:*

4 komentarze:

  1. Haha. Nieźle musieli mieć miny ratownicy na widok zjeżdżających majtek! ;d
    Dzisiaj robię już 70 sqatów. ;) poćwiczę dziś jeszcze ZWOWa. ;d Dziękuję Kasiu, fajnie, że zauważyłaś. Choć i tak to były sprawy kosmetyczne. Chcę go jeszcze odmienić, poszperać w html, ale póki co będzie tak, jak teraz. Muszę mieć czas, żeby zrobić go tak, jakbym chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie śmiej się ze mnie już i tak wystarczająco się wstydzę:)siara jak nie wiem.teraz się wstydzę tam pójść.może będą dzisiaj inni ratownicy::)mam nadzieję!haha
      trzymam kciuki za Twoje przysiady i za ZWOWa!!:)da Ci fajny wycisk:):)

      Usuń
  2. zazdroszczę ogromnie, z chęcią odprężyłabym się trochę na basenie pływając, ale niestety z regularnego cotygodniowego chodzenia musiałam zrezygnować przez zatoki ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej szkoda.dbaj o te zatoki.też mnie czasem bolą zatoki ale jakiś poważnych problemów z nimi nie mam i miałam badane i mam czyste.raczej tak przy przeziębieniu czasem mnie bolą.dużo zdrowia!:)

      Usuń