czwartek, 13 lutego 2014

dobry sen

czy zwracacie uwagę na poduszkę na jakiej spicie?śpicie na zwykłych poduszkach czy na tych ortopedycznych?
ja od jakiś 7 lat śpię na poduszce ortopedycznej.na początku wydawała mi się ona niewygodna (wiem to głupie) ale po kilku nocach przespanych na niej tak się do niej przyzwyczaiłam że teraz nie potrafię spać na normalnej poduszce.
po nocy przespanej na poduszce ortopedycznej budzę się wypoczęta nic mnie nie boli.to zbawienie dla kręgosłupa!gdy muszę spać na normalnej poduszce rano budzę się "zastana":) cały kark mnie boli

taka poduszka kosztuje około 200 zł ale uważam że to dobry wydatek.dbacie dzięki niej o swoje zdrowie
staram się zabierać ze sobą wszędzie swoja poduszkę ortopedyczną ale nie zawsze mogę:)na studiach kupiłam sobie taką z Ikei niby ortopedyczną poduszkę za około 30zł.była dobra i na pewno lepsza od zwykłej poduszki ale to jednak nie było to:)

cała moja rodzina nie wyobraża sobie spania na innej poduszce i nasze kręgosłupy nam za to dziękują:)

swoją poduszkę kupiłam w sklepie ortopedycznym.możecie ją też zamówić przez Internet.zobaczycie że lepiej się wyśpicie!:)




mam w rodzinie fizjoterapeutę i tak sobie pomyślałam że opisze Wam kilka rzeczy które są w moim domu i są przydatne dla kręgosłupa:)mi czasami naprawdę ułatwiają życie:)

dobrej nocy!:)

4 komentarze:

  1. Mam swoją pozycję do spania, i po takim śnie jestem zawsze wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sypiam na "nienormalnych" poduszkach. :D w sensie zwykłych i nie narzekam. Ale zaintrygowałaś mnie tymi poduszkami ortopedycznymi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie wyobrażam sobie spania na zwykłej poduszce.zawsze ortopedyczna wyrywa:):)jeśli będziesz miała okazję to wypróbuj poduszkę ortopedyczną.spodoba Ci się:):)

      Usuń