niedziela, 9 lutego 2014

trzeba popracować nad pupą!:)

od kilku dni robię przysiady.duuużo przysiadów.wypracuję sobie na wiosnę i lato piękne pośladki!:)
żeby być systematyczną i mieć jeszcze większą motywację podejmuję wyzwanie

uparłam się na te przysiady bo ktoś mi powiedział że mi pupa zmalała haha


100 przysiadów dam radę spokojnie zrobić więcej sądzę że też chociaż mój rekord to 110 ale zobaczymy czy uda mi się zrobić ponad 200 haha

najważniejsze że w końcu nauczyłam się je dobrze wykonywać

do przysiadów dokładam pompki i 30 minut aerobów:):)

ostatnio udało mi się w jeden dzień zrobić 2 30 minutowe treningi ale od wczoraj wkuwam i nie miałam już siły na trening.może dzisiaj się zbiorę:)

mam nadzieję że uda mi się pojechać na deskę na ferie!

czekam już bardzo na ferie!:)

idę robić przysiady i wracam do notatek

3 egzaminy już zdane.jeszcze 2 i wolne!:)

miłego weekendu!:)


12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za wyzwanie :) Ja zdecydowanie wolę ćwiczenia w seriach, kilka różnych, przez co tak szybko się nudzę. Nie nadaję się do wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)ja dla systematyczności tym razem wyznaczam sobie zadanie ale z reguły też się szybko nudzę i muszę zmieniać ciągle tryb ćwiczeń
      ale tutaj jest to wyzwanie czy dam sobie rade i dlatego będę mieć motywację żeby przez 30 dni robić przysiady
      dzięki wyzwaniu będę się bardziej pilnować:):)

      Usuń
  2. Też robię to wyzwanie. :) Powodzenia Kasiu! :)
    Ja już po sesji, ale czekam jeszcze na wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)wiem wzięłam obraz od Ciebie!:)damy radę!:)
      zdasz spokojnie!:)

      Usuń
  3. Też bym chciała pojeździć na desce, ale jak na razie pogoda średnio zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze się zmieni coś:)ale za to za granicą warunki sprzyjające jeżdżeniu:)

      Usuń
    2. za granicą tak, ale tam się nie wybieram.. ;D

      Usuń
    3. ja może się wybiorę:):)

      Usuń
  4. powodzenia i na egzaminach i w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do egzaminów nie dziękuję!przyda się!co do wyzwania dziękuję!wierzę że mi się uda:)

      Usuń