wtorek, 4 lutego 2014

ćwiczenia

jaka piękna pogoda.ciepło słońce aż chce się coś robić!:)nawet uczy mi się jakoś łatwiej i lżej gdy widzę taką słoneczną pogodę!:)

wróciłam do ćwiczeń!nie trwają moje treningi tyle ile powinny no ale trudno po sesji an pewno wracam do zwykłych długich pełnych treningów!:)
i tak jestem zadowolona z tego co ćwiczę teraz:):)

jak zwykle najbardziej pasuje mi Mel B.jest odpowiednia na lekki trening pomiędzy nauką:)

nie mogę się już doczekać zakończenia sesji bo wtedy wracam do treningów z moim Chłopakiem.może nawet teraz w sobotę coś pomyślimy?:)

biorę tran i witaminy codziennie i służy mi to:)skupienie na naukę jest:)
odżywiam się też zdrowo (dzisiaj np. była rybka:):)) jem sałatki i na przekąski zamiast batonów warzywa:)

trzymajcie za mnie kciuki
powodzenia!:)



i wypoczywam:):)

13 komentarzy:

  1. pozytywne zmiany, oby tak dalej :) u mnie też po dłuższym zastoju w końcu znowu ruszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)liczę na to że już teraz nie będę mieć przerw w ćwiczeniach:)
      super trzymam za Ciebie kciuki!:)

      Usuń
  2. dziękuję Ci bardzo!:)na Ciebie zawsze można liczyć!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! To super, że znalazłaś zdrowsze odpowiedniki ulubionych przekąsek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)też się ciesze i na razie się tego trzymam:)

      Usuń
  4. Zakończenie sesji, tak! Wtedy życie wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha prawda już czekam z niecierpliwością na zakończenie i regularne treningi!:)

      Usuń
  5. Ważne, że idziesz do przodu. A to, że treningi są krótsze to i tak sukces. Lepsze takie, niż żadne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację lepsze nawet takie krótkie treningi niż zero ruchu!:)dziękuję za miłe słowa:):)

      Usuń
  6. trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, obydwie zaczynamy po sesji pełną parą! :*
    Damy czadu! :D

    OdpowiedzUsuń