sobota, 1 lutego 2014

kosmetyczka - puder rozświetlający w kulkach:):)

ostatnio kupiłam sobie coś takiego:):)mały prezent haha
bardzo chciałam tani puder z brokatem żeby rozświetlał twarz!:)i ukrywał zmęczenie.niestety nigdzie nie znalazłam taniego, 200 zł to o wiele za dużo:):)
i wtedy w naturze znalazłam puder rozświetlający w kulkach!jest świetny.delikatny i ładnie rozświetla cały makijaż zapłaciłam za niego coś koło 12 zł
najpierw nakładam zwykły puder i potem pędzlem trochę rozświetlającego:):)bardzo lubię wszelkie cienie pomadki podkłady z błyskiem:):)bo wtedy według mnie twarz wygląda promienniej:):)

wystarczy mi na długo i jest tani i naprawdę daje efekt więc chyba warto było go kupić:)
dostępna jest jeszcze wersja brązująca kulek ale mi zdecydowanie wystarczy rozświetlenie:)


może jednak gdzieś widziałyście puder w kamieniu z opcją rozświetlania taki do 50 zł?:):)
wiem że mogłam kupić taki podkład (tak mam podkład rozświetlający)na co dzień nie używam podkładu tylko puder podkłady są dla mnie za ciężkie:):)
będę wdzięczna za wszelkie wskazówki!:)

18 komentarzy:

  1. sama używam takich kuleczek rozświetlających i twarz od razu staje się promienna :) jeszcze tylko w bronzer muszę zainwestować, co by podkreślić ładnie kości policzkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są!:)i faktycznie działają:):)do mojej karnacji bronzer nie pasuje:):)

      Usuń
  2. kurcze, ja to muszę matować twarz, bo tłusta cera daje się we znaki i takie cuda niestety u mnie odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj się ja za to nie ruszam się bez kremu bo mam suchą skórę i muszę używać rozświetlaczy:):)

      Usuń
  3. thx bardzo:)

    ja jestem zakochana w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.annabelleminerals.pl/sklep/9-rozswietlajace

    Tutaj masz podkłady rozświetlające w formie pudru. Są świetne. Ja je używam. Starczają na długo,a do tego są naturalne. Tylko musisz znać mniej więcej odcień swojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję Ci bardzo!:)wybrałam ten najjaśniejszy:):)

      Usuń
  6. A co do pytania o akrobatykę - zrezygnowałam,bo ciężko mi było pogodzić z uczelnią, a koszty są zbyt duże,żeby pozwolić sobie na opuszczanie (płatne z góry). Ale będę kontynuować u siebie na sali to,czego się już nauczyłam:)
    Powodzenia na sesji!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super!:)ważne że będziesz kontynuować:):)
      przyda się!:)

      Usuń
  7. co do Twojego pytania, nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek była na WPAIE, ale słyszałam już od kilku osób że mam jakichś sobowtórów na mieście haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha spoko tak mi się jakoś wydawało.może kiedyś się miniemy gdzieś we Wrocławiu:):)

      Usuń
  8. Niestety, nie wpadłam na puder o który pytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wyczaiłam inny:):)ale zwykły puder i kulki też nie jest zły:):)

      Usuń
  9. Ja pudru nie używam, za to używam róż w kulkach. Rozświetla policzki i jest suuper. :D
    Tak w ogóle Kasiu, to na Google+ wyczaiłam, że masz dzisiaj urodzinki. Z tej okazji chcę Ci życzyć dużo zdrówka, szczęścia i pomyślności. :* Sto lat Kochana, abyś miała motywację do ćwiczeń do końca świata i o jeden dzień dłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię róż w kulkach:):)
      dziękuję Ci bardzo kochana!!!:):*

      Usuń